|

پیرلو: سوپرلیگ ایده خوبی بود

آندره‌آ پیرلو، سرمربی یوونتوس، می گوید که کریستیانو رونالدو ممکن است دیگر در دیوار دفاعی یووه نایستد. سرمربی بیانکونری همچنین از ایده…

لینک کوتاه کپی شد

پس از شکست 1-0 برابر آتالانتا، بیانکونری به شدت به پیروزی برابر پارما احتیاج داشت، اما در دقیقه 25 بازی و روی یک ضربه آزاد، دروازه خود را باز شده دید! شاگردان پیرلو اما توانستند با گلزنی الکس ساندرو در دقایق 43 و 47 و گل دقیقه 68 ماتیاس دی لیخت نتیجه را به نفع خود تغییر دهند.

در دقیقه 25 بازی تیم میهمان روی یک ضربه آزاد به گل رسید؛ گلی که با اشتباه کریس رونالدو وارد دروازه شد. ستاره پرتغالی که در دیوار دفاعی چهار نفره تیمش قرار گرفته بود، در هنگام ضربه به جای پریدن، صورتش را پوشاند و توپ دقیقا از بالای سرش عبور کرد و وارد دروازه یووه شد!

سرمربی یووه تایید کرد که رونالدو ممکن است دیگر برای این تیم در دیواره دفاعی نایستد و همچنین با دفاع از ایده سوپر لیگ گفت که معتقد اوضاع فوتبال باید تغییر کند.

پیرلو گفت :" با دریافت گل اول اوضاع را برای خودمان سخت کردیم، بعد هم چندین بار روی ضربات آزاد و شروع مجدد ریسک کردیم و این جای تاسف داشت چرا که این فصل ما در این زمینه خیلی خوب کار کرده بودیم.

در برگرداندن نتیجه بازی خیلی خوب عمل کردیم و این پیروزی برای اعتماد به نفس ما خیلی مهم بود مخصوصا که خوب بازی کرده بودیم و نیاز داشتیم سه امتیاز را به خانه ببریم.

ما بازیکنانی غریزی داریم، اما همچنین باید در مورد موقعیت هایی که برای آنها در نظر گرفته شده آنها را راهنمایی کنیم. آنها این کار را در نیمه دوم بهتر از نیمه اول انجام دادند، به ویژه با جاگیری های مناسب برای دریافت توپ. ما در نیمه اول خیلی فاصله داشتیم و این باعث کند شدن حرکات و پاس های ما شد.

شاید تمرکز و سرعت یکسانی را از این مسابقه تا آن مسابقه حفظ نکنیم. بعضی اوقات کمی کند هستیم، توپ را نگه می داریم و اجازه می دهیم تا حریف فضا را اشغال کند."

پس از حذف تلخ یوونتوس از چمپیونزلیگ، کریستیانو رونالدو شب گذشته نیز نمایش خوبی در ترکیب این تیم نداشت و روی گل اول نیز مقصر بود. رونالدو نتوانست در دیواره دفاعی به خوبی عمل کرده و راه توپ را سد کند.

پیرلو درباره اینکه آیا رونالدو را از دیواره دفاعی یوونتوس حذف خواهد کرد یا نه، گفت: "متاسفانه این اتفاقات می افتند. اما شرایط را در چند روز آینده بررسی خواهیم کرد."

یوونتوس، میلان و اینتر سه تیم ایتالیایی بودند که به پروژه سوپر لیگ پیوستند و آندره آ آنیلی، رییس یووه، یکی از رهبران این پروژه ناکام بود.

پیرلو درباره سوپرلیگ گفت: "آنیلی توضیح داد که چه اتفاقی می افتد، اما مهمترین چیز این بود که به تاپ فور برسیم و جایگاهی در چمپیونزلیگ فصل بعد به دست بیاوریم. او پیش از این بازی به ما باز هم به ما اطمینان داد و جسارت بخشید."

از پیرلو پرسیده شد که آیا به شایسته سالاری اعتقاد دارد؟ چرا که یک تورنمنت اختصاصی و محدود با 15 تیم ثابت که فقط پنج تیم دیگر با شایستگی ورزشی می توانند به آن اضافه شوند، این شرایط را تامین نخواهد کرد.

پیرلو پاسخ داد: "من دیروز هم در این باره صحبت کرده ام، همچنین رییس باشگاه و مدیر ورزشی. ما همه چیزهای یکسانی را می دانیم. در سطح اروپا چیزی باید تغییر کند، چرا که ایده های پیشنهاد شده ایده های خوبی بودند اما ما همچنین از سایر پیشنهادها نیز استقبال می کنیم و به قوانین احترام می گذاریم."

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها