|

بیل: سوپرلیگ یک موضوع تمام‌شده است

تاتنهام در ادامه هفته پر اتفاقی که پشت سر گذاشت، در اولین بازی خود پس از اخراج مورینیو با هدایت رایان میسون، سرمربی موقت خود، توانست با…

لینک کوتاه کپی شد

تاتنهام روز گذشته توانست در یک بازی خانگی با نتیجه 2-1 ساوتهمپتون را شکست دهد. تیم میزبان در ابتدا در دقیقه 30 بازی دروازه خود را باز شده دید اما در ادامه در دقیقه 60 گرت بیل توانست کار را به تساوی بکشد و در دقیقه 90 و از روی نقطه پنالتی سون هیونگ مین پیروزی را برای تاتنهام و رایان میسون، سرمربی موقت جوان این تیم، به ارمغان آورد.

بیل معتقد است که تاتنهام اندکی مشکلات ابتدایی دارد، اما صحبت های بین دو نیمه در رختکن کمک کرد تا تیم اوضاع را در نیمه دوم در دست بگیرد و در نهایت در دقیقه 90 به گل برتری دست پیدا کند.

ستاره ولزی می گوید که کمی زمان خواهد برد تا با بازی کردن تحت نظر میسون، که با 29 سال سن جوانترین سرمربی تاریخ لیگ برتر است، تطبیق پیدا کنند.

گرت بیل گفت: "ساوتهمپون در نیمه اول به سختی فشار آورد و به ما حمله کرد. ما تنها چند روز را با سرمربی جدید داشته ایم و تلاش برای اینکه کاری صورت بدهیم مدتی زمان خواهد برد.

اما در بین دو نیمه صحبت خوبی درباره اینکه چه چیزهایی را می توانیم بهبود ببخشیم داشتیم و همان کار را در نیمه دوم انجام دادیم و بازی را کنترل کردیم و شایسته پیروزی بودیم.

ما باید صبور باشیم و مشکل رده ای که در جدول داریم را در کنار هم و به صورت تیمی حل کنیم. ما تنها چند روز فرصت داشته ایم تا با هم کار کنیم و این مشکلی کوچک و ابتدایی است. ما همچنان به پیشرفت و بهتر شدن برای فینال کارابائو کاپ ادامه خواهیم داد."

بیل همچنین مدعی شد که حواشی روزهای اخیر این تیم در رابطه با سوپرلیگ، اکنون دیگر پشت سر گذاشته شده اند و دیگر مشکلی نیستند.

بیل افزود: "ما به عنوان بازیکنان این تیم تمام تمرکز خود را وقف تلاش برای کمک به سرمربی جدید برای جا افتادن و تطبیق یافتن با تیم کرده ایم. این موضوع (سوپرلیگ) تا جایی که به من مربوط است تمام شده است. این اتفاق نمی افتاد پس همه چیز خوب است و می توانیم مثل معمول به کارمان ادامه دهیم."

تاتنهام اکنون می تواند با تکیه بر روحیه خوبی که اولین برد با هدایت سرمربی جدید به این تیم داده است در مهمترین مسابقه این فصل خودف در فینال کارابائو کاپ برابر منچسترسیتی، حاضر شود تا شاید بتواند نخستین جام خود از سال 2008 به بعد را به چنگ بیاورد.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها