|

مورینیو:بیل باید جانشین کین شود!

سرمربی تاتنهام، از گرت بیل خواست تا در این لحظه که کاپیتان خود را به دلیل مصدومیت از دست داده، خود را ثابت کرده و جای هری کین را بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

گرت بیل از زمانی که رئال مادرید را ترک کرد و به صورت قرضی تاتنهام پیوست، نتوانسته در ترکیب این تیم آن طور که انتظار می رفت، بدرخشد.

مورینیو پیش از این گفته بود که زمان آن رسیده که گرت بیل خود را ثابت کند و نشان دهد که لیاقت بازی دراین تیم را دارد.

شب تلخ تاتنهام در شکست ۳-۱ برابر لیورپول با مصدومیت نسبتا جدی هری کین، کاپیتان این تیم، تکمیل شد و کین ممکن است هفته ها از میادین دور باشد.

با در اختیار نداشتن هری کین، شاگردان مورینیو در نیمه دوم بازی برابر لیورپول نتوانستند در خط حمله حرکت قابل قبولی را شکل دهند و به نظر می رسد که امیدهای این تیم در رسیدن به صدر جدول در غیاب هری کین بر باد خواهد رفت.

اکنون مورینیو نیاز دارد تا دیگر بازیکنان بزرگ تاتنهام خودشان را در ترکیب این تیم نشان دهند؛ سون هیونگ مین نمایشی با ثبات و با کیفیت داشته و به نظر می رسد که بتواند در آینده نیز همین استاندارد را حفظ کند، اما سوال اصلی گرت بیل است که آیا می تواند در ترکیب تاتنهام بالاخره مثمرثمر باشد؟

ژوزه مورینیو گفت: “این یک لحظه بسیار مهم و حیاتی برای گرت بیل است. او مدام بهتر و بهتر می شود. وقتی بازیکنی با کیفیت هری کین را از دست می دهید، دیگر بازیکنان باید جای او را بگیرند و من امیدوارم که گرت بیل بتواند به ما کمک کند.

پستی که بیل دوست دارد بازی کند دقیقا همان پستی است که در هر دقیقه ای که برای ما به میدان رفته، در آن پست به او بازی داده ایم، که می شود سمت صحیح حمله.”

اگر بیل می خواهد شانسی برای دائمی کردن قراردادش با تاتنهام داشته باشد باید راهی برای برگشتن دوباره به اوج و درخشش سابق اش در تاتنهام پیدا کند.

ممکن است بیل در ۳۱ سالگی دیگر توانایی گذشته را نداشته باشد اما مورینیو امیدوار است که این مهاجم ولزی بتواند هر روز بیشتر از قبل به آمادگی برسد تا بتواند تاتنهام را در رقابت بر سر قهرمانی لیگ برتر نگه دارد.

منبع:مدال

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها