|

کنعانی‌زادگان: به خاطر توصیه مرحوم انصاریان پنالتی را وسط دروازه زدم

کنعانی زادگان پس از این انتقادات در صفحه شخصی خود عنوان کرد به خاطر توصیه مرحوم علی انصاریان پنالتی اش را وسط دروازه زده است.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال پرسپولیس در سومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا توانست مقابل تیم گوا هند به پیروزی ۲ بر یک برسد. گل اول پرسپولیسی‌ها را مهدی ترابی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و این درحالیست که پیش از زدن این گل توسط ترابی، کنعانی‌زادگان به شکل عجیبی اصرار به زدن پنالتی داشت که البته گل‌محمدی اجازه این کار را به این بازیکن نداد.

در دقیقه ۴۲ پرسپولیس یک بار دیگر صاحب ضربه پنالتی شد و این بار کنعانی‌زادگان پشت این ضربه قرار گرفت؛ اما ضربه او را دروازه‌بان گوا به راحتی دفع کرد. در صورتی که این پنالتی گل می‌شد پرسپولیس شرایط بهتری در ادامه بازی پیدا می‌کرد و می‌توانست گل‌های بیشتری هم به ثمر برساند؛ اما در نهایت اینگونه نشد و اصرار بی‌مورد کنعانی‌زادگان به زدن ضربه پنالتی به ضرر تیمش تمام شد.

در نهایت پرسپولیس توانست یا نتیجه ۲ بر یک حریف هندی خود را شکست دهد. این برد سخت در شرایطی به دست آمد که اگر گوا هند گل دوم را به ثمر می‌رساند کنعانی‌زادگان مسبب عدم پیروزی پرسپولیس در این بازی بود. این بازیکن که ملی‌پوش هم است با این کار خود نشان داد که تا تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه‌ای فاصله زیادی دارد.

اشتباه او در جام ملت‌های آسیا و در بازی ژاپن و اعتراض‌های عجیبش به داور که باعث شکست تیم ملی در این رقابت‌ها شد هنوز در خاطره‌ها مانده است. باید دید کنعانی‌زادگان که به لحاظ فنی بازیکن خوبی محسوب می‌شود چه زمانی به حدی از پختگی و حرفه‌ای‌گری در فوتبال می‌رسد که این قبیل حرکات را انجام ندهد.

واکنش کنعانی زادگان به انتقادات از گل نکردن پنالتی

کنعانی زادگان پس از این انتقادات در صفحه شخصی خود عنوان کرد به خاطر توصیه مرحوم علی انصاریان پنالتی اش را وسط دروازه زده است در صورتی که خودش قصد داشت آن را به کناره های دروازه بزند! در بخشی از پیام کنعانی زادگان خطاب به انصاریان آمده است: «یادته گفتی پنالتی رو بزن حسین! نترس حسین. گفتی دلت قرص باشه. محکم برو پشت توپ. گفتم من بغل پا به گوشه دروازه می زنم؛ گفتی محکم بزن وسط دروازه. چند بازیه که می خوام یه پنالتی به سبک مورد علاقت بزنم و تقدیمت کنم. نه اینکه بخوام خودنمایی کنم که من ذره‌ای در مقابل هوادار نیستم...»

3746782

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها