|

ژاوی و تحسین نکونام در نشست مطبوعات

سرمربی جوان تیم فولاد در تقابل با رقیب لالیگایی خود روی نیمکت السد، نمره قبولی گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

 همگروهی فولاد ایران و السد قطر یکی از جذاب ترین اتفاقات این دوره از لیگ قهرمانان آسیا برای فوتبالدوستان ایرانی بود. تقابل جواد نکونام با ژاوی هرناندز که در دوران بازی بارها رودروی هم قرار گرفته بودند، دلیل این جذابیت بود. دو تیم شب گذشته مقابل هم صف آرایی کردند و در شرایطی که این دیدار برنده ای نداشت، جواد نکونام و تیمش مقابل ژاوی و یارانش، نمایش قابل قبولی را ارائه کردند، نمایشی که اگر کمی چاشنی شانس آن بیشتر بود، همراه می شد با یک برد لذت بخش.

فولاد با پیروزی مقتدرانه 4 بر صفر مقابل العین پای به دور گروهی لیگ قهرمانان شد تا زوایه نگاه ها را در گروه D از سمت السد و ژاوی به سمت خودش تغییر دهد. روز قبل از بازی و در حاشیه نشست خبری اتفاق جالبی رخ داد. یوسو سسما که به نمایندگی از کادر فنی فولاد در نشست خبری حضور یافته بود در ورزشگاه ملک فهد با ژاوی روبرو شد؛ سرمربی اسپانیایی السد پس از خوش و بش با مربی فولاد پیگیر جواد نکونام شد که در نشست حضور نیافته بود. بعد از بازی شب گذشته نیز سرمربی سرشناس السد بخش قابل توجهی از صحبت هایش را به تمجید از نکو اختصاص داد.

السد در رقابت های لیگ ستارگان قطر که هفته گذشته به پایان رسید هیچ شکستی را تجربه نکرد و به دنبال تداوم همین روند در آسیا نیز هست اما شب گذشته در یکقدمی از دست رفتن رکورد خود در برابر نکو و شاگردانش بود. فولاد با ارائه یک بازی منطقی و کاستن از فشار السد، در بهترین زمان ممکن به این تیم ضربه زد (گل دقیقه 61 شیمبا). در حالی که بعد از گل، تیم فولاد به خوبی بازی را برای حفظ این نتیجه کنترل کرده و السد در آستانه متحمل شدن نخستین شکست فصل خود بود، بدشانسی فولادی ها منجر به فرار بزرگ ژاوی و رفقا شد تا نماینده ایران در عین شایستگی، بازی را با تساوی تمام کند.

این نمایش قابل تحسین از فولاد باعث شد تا جواد نکونام در دوئل لالیگایی با ژاوی نمره قبولی گرفته و این ستاره سرشناس در نشست خبری بعد از بازی با ستایش از او بگوید: "من و جواد دوستان خوب و قدیمی هستیم و احترام زیادی برای او قائلم. جواد بازیکن خوبی در دوران فوتبالش بود و مدت زمان زیادی در اوساسونا بازی کرده است و البته من برای او بهترین ها را در مربیگری آرزو میکنم چرا فوتبال را خیلی خوب می‌فهمد و اطمینان دارم او آینده خوبی در فوتبال دارد. فولاد تیم او امروز خوب کار کرد و به آن ها تبریک نیز می گویم. تیم های ایرانی به خوبی دفاع می کنند و‌ با قلبشان فوتبال بازی می‌کنند و شکست دادن آن ها خیلی خیلی سخت است."

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها