|

شادی گل متفاوت از عیسی؛ منتظر بمانید

عیسی آل کثیر که بعد از بازگشت دوباره به ترکیب پرسپولیس پایش به گل باز شده است مترصد گلزنی در بازی های لیگ قهرمانان آسیا است تا اینبار شادی…

لینک کوتاه کپی شد

 عیسی که فصل گذشته یکی از ستاره های تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و موثر در صعود این تیم به دیدار پایانی بود دیشب و در بازی با الوحده از دقیقه 70 به جای امید عالیشاه وارد میدان شد و در همان 20 دقیقه حضور در میدان به دنبال باز کردن دروازه حریف بود اما تلاشش ره به جایی نبرد و در پایان تنها پیروزی تیمش را جشن گرفت. در یک صحنه به سمت توپ استارت خوبی زد و می توانست دروازه الوحده را با چالش مواجه کند اما ترجیح داد به وحید امیری پاس بدهد تا پای او به گل باز شود اما متاسفانه توپ ارسالی اش برای وحید امیری کمی بلند بود و توپ از بالای سر وحید امیری به سمت خط طولی زمین به بیرون رفت. 

حضور همزمان عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو در زمین نشان داد که یحیی گل محمدی یکی از استراتژی هایش بازی با دو مهاجم کلاسیک است و از این موضوع اصلا ابایی ندارد، در حالی که در هفته های گذشته ودر برخی از بازی های لیگ برتر بدون مهاجم کلاسیک بازی می کرد و همین موضوع سبب گلزنی های مدافعان و هافبک های تیم پرسپولیس شده بود. عیسی آل کثیر اگر چه دیشب در بازی با الوحده موفق به گلزنی نشد اما حضورش در میدان برای یحیی گل محمدی راضی کننده بود. او روز به روز آماده می شود و در شرایط ایده آل می تواند زننده گل های حساسی برای پرسپولیس باشد. خیلی ها منتظر اولین گل عیسی آل کثیر در لیگ قهرمانان آسیا و شادی متفاوت از این بازیکن هستند. بدون شک عیسی بعد از محرومیت 6 ماهه به خاطر شادی گلش اینبار به گونه ای شادی نخواهد کرد که ذره ای در آن حرف و حدیث باشد و از آن برداشت های متفاوت شود.  

گلزنی عیسی در لیگ قهرمانان آسیا بدون شک یکی از اتفاقات محتمل در بازی های آتی پرسپولیس خواهد بود.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها