|

سان: گل طارمی نامزد جایزه پوشکاش و یادآور گل رونالدو و بیل است

سایت «سان» انگلیس به‌ صورت ویژه از گل ستاره ایرانی تیم پورتو به چلسی تمجید کرد و او را در کنار کریستیانو رونالدو و گرث بیل قرار داد.

لینک کوتاه کپی شد

سایت «سان» انگلیس با انتشار گل زیبای مهدی طارمی به چلسی نوشت: طارمی ضربه‌ای تماشایی به سمت دروازه چلسی زد که نامزدجایزه پوشکاش (بهترین گل سال) است.

پورتو برای جبران شکست بازی رفت به جادو نیاز داشت و زمانی که همه داشتند از تماشای این درام دیرهنگام منصرف می‌شدند، ستاره ایرانی همه را مبهوت خود کرد. زمانی که ساعت دقیقه 93 را نشان می‌داد و یک دقیقه زمان مانده بود، نانو سانتری امیدوارکننده برای جبران اختلاف با چلسی به روی دروازه این تیم ارسال کرد که طارمی بدون ترس، ضربه‌ای قدرتمند و غیرقابل مهار به توپ زد.

او که به اولین ایرانی گلزن در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شده، با پرواز توپ توانست چابکی خود را نشان دهد و گلی زد که یادآور گل‌های به‌یادماندنی مسابقات، از جمله گل‌های رونالدو و گرت بیل به یوونتوس و لیورپول بود.

سرمربی چلسی هم در اظهار نظری عجیب، این گل را شانسی دانست و گفت: به‌ جز ضربه شانسی در دقیقه پایانی، موقعیتی به حریف ندادیم.

با این حال راب گرین، دروازه‌بان پیشین چلسی و تیم ملی انگلیس که کارشناس رادیو BBC بود، درباره این گل گفت: این یکی از بهترین گل‌های لیگ قهرمانان است. آنها این همه سانتر کردند و چه گل آکروباتیکی! چقدر شیرین است که توپ همانطور که می‌خواهید، به گوشه بالایی دروازه می‌رود. چلسی خیلی خوب دفاع کرد و این گل تقریباً از هیچ به دست آمد.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها