|

رونالدو در نقطه جوش؛ گرد و خاک در رختکن!

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس دیروز به شدت عصبانی بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

شرایط در ماه های اخیر بر وفق رونالدو نبوده و او از نتایج تیمش چندان رضایت ندارد. فوق ستاره پرتغالی با وجود پیروزی یوونتوس مقابل جنوا خوشحال به نظر نمی رسید و پس از سوت پایان بازی پیراهن خود را روی زمین انداخت و به رختکن رفت.

رونالدو در جریان این پیروزی 3-1 موفق به گلزنی نشد و در نیمه دوم به نظر می رسید عصبانی بوده و از هم تیمی هایش می خواهد که به او بیشتر پاس بدهند. اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت رونالدو بدون توفیق در گلزنی راهی رختکن شد. او لباس خود را به زمین انداخت و یکی از توپ جمع کن ها به سرعت آن لباس را برداشته و از آن خود کرد. این در حالیست که خود رونالدو در نیمه اول در دو قدمی دروازه خالی توپ را به دیرک کوبید.

اما گاتزتا دلااسپورت امروز در گزارشی مدعی شد ناراحتی رونالدو به همین واکنش ختم نشده و او در رختکن از شدت عصبانیت به دیوار مشت کوبیده، بعد به سرعت دوش گرفته و در سکوت رختکن یوونتوس را ترک کرده است. به نظر می رسد رونالدو از شرایط کیفی این تیم راضی نیست و برای ماندن در فصل بعد در ترکیب یوونتوس از مدیران تیمش تضمین بهبود وضعیت و افزایش کیفیت ترکیب بیانکونری را خواسته است. 

یک سال دیگر قرارداد کریستیانو رونالدو با یوونتوس به اتمام می رسد و هنوز مشخص نیست این بازیکن آیا فصل بعد نیز در تورین به میدان خواهد رفت یا خیر. اخباری در مورد احتمال بازگشت رونالدو به تیم هایی چون رئال مادرید یا منچستریونایتد و همچنین رفتن او به پاری سن ژرمن در هفته های اخیر منتشر شده است.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها