|

اشتباه عجیب کمپانی رونالدو؛ یووه در لالیگا!

آژانس عکاسی کریستیانو رونالدو برای بازی یووه و جنوا عکسی در شبکه های اجتماعی منتشر کرد که حاوی لوگوی لالیگا بود و نه سری آ!

لینک کوتاه کپی شد

 روز گذشته برای کریستیانو رونالدو روز پر هیاهویی بود. پیروزی 3-1 یوونتوس برابر جنوا یکی از تصاویر به یادماندنی این هفته را رقم زد؛ ستاره پرتغالی یووه که در این بازی موفق به گلزنی نشده بود در پایان بازی پیراهن خود را از تن درآورد و با عصبانیت بر زمین کوبید. پیراهن رونالدو را لحظاتی بعد یکی از توپ جمع کن های خوش شانس ورزشگاه از زمین برداشت.

آندره آ پیرلو، سرمربی یووه، نیز درباره عصبانیت رونالدو و کوبیدن پیراهن بیانکونری بر زمین گفت: "کوبیدن پیراهن به زمین؟ کریستیانو از این عصبانی بود که نتوانسته گل بزند. جریمه یا چنین چیزی در کار نخواهد بود. ممکن است برای هر بازیکنی پیش بیاید."

اما انگار یک جنجال در یک روز برای رونالدو کافی نبود و آژانسی که حق پخش تصویری او را در اختیار داردنیز با انتشار یک عکس، جنجال دیگری را رقم زد. پولاریس اسپورت عکسی از رونالدو در مسابقه بین یوونتوس و جنوا منتشر کرد و عجیب اینکه به جای لوگوی سری آ، لوگوی لالیگا را بالای عکس کار کردند.

طولی نکشید که این عکس تبدیل به یکی از سوژه های پربازدید در فضای مجازی شد و با توجه به حساسیت موضوع می شد پیش‌بینی کرد که چنین اتفاقی خواهد افتاد!

این اشتباه باعث شد تا هواداران فوتبال با شور و حرارتی بیش از گذشته به بیان تئوری های مختلف خود درباره آینده رونالدو بپردازند و بسیاری این عکس را تایید بازگشت CR7 به رئال مادرید و لالیگا دانستند. شایعه ای که از چند هفته پیش و پس از حذف یوونتوس از چمپیونزلیگ مطرح شد و هواداران با هیجان در انتظار رخ دادن آن هستند و به کوچکترین نشانه ها برای اثبات پیوستن قریب الوقوع رونالدو به رئال دل می بندند.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها