|

قول ستاره رئال؛ به فینال چمپیونزلیگ می رسم!

لوکاس واسکز ستاره این فصل رئال مادرید در جریان بازی برابر بارسلونا به شدت مصدوم شد.

لینک کوتاه کپی شد

رئال مادرید شنبه شب در یکی از حساس‌ترین بازی های فصل خود برابر بارسلونا قرار گرفت و موفق شد در یک مسابقه بسیار دشوار با نتیجه 2-1 به پیروزی دست پیدا کند و امید خود را برای دفاع از عنوان قهرمانی لالیگا افزایش دهد.

 در ال‌کلاسیکو اما یک اتفاق تلخ برای ستاره اسپانیایی رئال مادرید رخ داد. لوکاس واسکز بعد از یک برخورد شدید با سرخیو بوسکتس به شدت دچار آسیب دیدگی شد و مجبور شد جای خود را به آلوارو اودریوسولا بدهد.

در همین راستا روز گذشته باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که مصدومیت واسکز از ناحیه زانو است و او در ادامه فصل غایب خواهد بود.

مدت دوری او هشت هفته عنوان شده و به این ترتیب او تا اواخر خرداد ماه نمی تواند در میادین فوتبال حاضر باشد اما لوکاس ناامید نیست.

طبق ادعای ال چیرینگیتو، لوکاس روز گذشته به هم تیم هایش گفته است که اگر به فینال لیگ قهرمانان برسند، هر طور شده خود را به این بازی بزرگ خواهد رساند.

بازی نهایی 8 خرداد در استانبول به انجام خواهد رسید و رئال مادرید چیزی تا رسیدن به نیمه نهایی رقابت ها فاصله ندارد. رئال بازی رفت یک چهارم نهایی را 3-1 از لیورپول برده و چهارشنبه شب باید در آنفیلد به میدان برود. برنده این بازی احتمالا در نیمه نهایی با چلسی روبرو خواهد شد.

فصل جاری لوکاس به عنوان بال راست و نیز مدافع راست برای رئال بازی های فوق العاده ای به نمایش گذاشته و کاری کرده است که جای خالی دنی کارواخال به چشم نیاید. او برابر بارسا پاس گل اول رئال را هم به کریم بنزما داده بود.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها