|

جدول لیگ برتر و اتفاقی که باورکردنی نیست!

هر چند با برگزاری دیدارهای معوقه، سیمای جدول لیگ برتر فوتبال ایران تغییر می‌کند، اما جایگاه دو تیم لیگ برتری شده برای حتی ساعاتی هم…

لینک کوتاه کپی شد

برگزاری دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا همزمان با دیدارهای لیگ برتر فوتبال ایران باعث شده تا شکل و شمایل جدول به هم بریزد و برخی تیم‌ها 20 بازی خود را کامل انجام داده باشند و برخی دیگر 18 بازی! اما این ناهماهنگی در برگزاری دیدار تیم‌ها باعث شده تا اتفاقات جالبی در جدول رده‌بندی رخ بدهد؛ تیم‌های مس رفسنجان و آلومینیوم اراک که اولین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کنند، دیدارهای هفته بیستم خود را روز گذشته برگزار کردند و حالا در جمع 5 تیم برتر جدول قرار دارند.

هر چند حضور آن‌ها در این جایگاه موقتی است، چرا که امروز گل‌گهر سیرجان که نسبت به دو تیم تازه لیگ برتری شده دو بازی معوقه دارد می‌تواند با شکست پیکان خود را به جمع چهار تیم برتر جدول برساند؛ اما با این‌حال حتی حضور 24 ساعتی تیم‌های مس رفسنجان و آلومینیوم اراک که تجربه بازی در لیگ برتر را نداشته‌اند اما حالا در جمع 5 تیم برتر هستند، اتفاقی جالب‌توجه و نشان از عملکرد درخشان شاگردان محمد ربیعی و البته علیرضا منصوریان دارد.

مسی‌ها روز گذشته توانستند در خانه سایپا را از پیش‌روی بردارند و به 28مین امتیاز فصل برسند؛ از سوی دیگر هم آلومینیوم اراک برای سومین هفته متوالی با هدایت علیرضا منصوریان به روند شکست‌ناپذیری خود ادامه داد تا با 28 امتیاز و تفاضل کمتر نسبت به مس رفسنجان در جایگاه پنجم جدول باشد.

باید دید با انجام دیدارهای معوقه و البته پیگیری رقابت‌ها در ادامه فصل، دو تیم تازه لیگ‌برتری شده مس رفسنجان و آلومینیوم اراک چه جایگاهی را برای خود به دست خواهند آورد و در کدام رتبه لیگ بیستم را به پایان می‌برند.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها