|

کلوپ: تازه بین دو نیمه است، باید این بازی را هم ببریم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، دیدار امروز این تیم برابر لایپزیش در چمپیونزلیگ را بازی حملات نامید.

لینک کوتاه کپی شد

سه هفته پس از پیروزی قرمزها در دیدار رفت از دور یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ برابر لایپزیش در ورزشگاه پوشکاش آرنا، امشب دو تیم بار دیگر در همان ورزشگاه برای برگزاری بازی برگشت رو به روی هم صف آرایی خواهند کرد.

محل برگزاری این بازی به دلیل محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا در آلمان از آنفیلد به بوداپست و ورزشگاه پوشکاش آرنا منتقل شد.

هر چند گل های محمد صلاح و سادیو مانه در دیدار رفت، به لیورپول برتری نسبی در دیدار برگشت برابر لایپزیش داده است اما یورگن کلوپ و شاگردانش به خوبی می دانند که هنوز صعودشان قطعی نشده است.

کلوپ پیش از این دیدار در مصاحبه با وبسایت لیورپول گفت: “خیلی عجیب است که این مصاحبه را برای یک بازی خانگی انجام دهیم که قرار نیست در آنفیلد برگزار شود. این گله و شکایت نیست البته. این شرایطی است که ما داریم و همین است که هست. این تقصیر یوفا یا لایپریش نیست و قطعا تقصیر ما هم نیست. این شرایط جهان در حال حاضر است.

در دیدار رفت لایپزیش امتیاز بازی در خانه را از دست داد. ما هم حالا از این امتیاز محرومیم. در نتیجه این موقعیت عجیب به وجود آمده که دیدار رفت و برگشت در یک محل برگزار می شوند. ما در حالی به بوداپست آمدیم که می دانستیم تنها یک نیمه از این بازی انجام شده است. هیچ چیز هنوز قطعی نیست. همچنان باید در این رقابت پیروز شویم. هیچ نتیجه ای تضمین شده نیست.

به عنوان یک باشگاه و یک تیم ما بهتر از بسیاری می دانیم که برتری داشتن در چمپیونزلیگ تنها تا جایی خوب است که بتوانی با آن کاری صورت دهی. اگر نتیجه در بازی رفت برعکس بود، من هنوز هم شانس خودمان را برای صعود خیلی خوب ارزیابی می کردم. برای رقیب ما هم مطمئنا همینطور است.

سرمربی رقیب من، یولیان ناگلزمان، یکی از جذاب ترین، نوآورترین و ماجراجوترین سرمربیان در جهان فوتبال است. او به حق تحسین کنندگان بسیاری دارد… نام من هم در صدر لیست ستایش کنندگان او قرار دارد.

او کسی است که فکر می کنم امشب از این موقعیت بسیار لذت خواهد برد. او این شرایط را به چشم یک فرصت خواهد دید.”

منبع:مدال

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی