|

اقدام ویژه تراکتوری‌ها با کلاس داوری

بازیکنان و اعضای تیم تراکتور در کلاس توجیهی برای لیگ قهرمانان آسیا شرکت کردند.

لینک کوتاه کپی شد

در این کلاس مسعود مرادی داور سابق فوتبال ایران که سابقه حضور در مسابقات بین المللی را دارد، جدیدترین قوانین داوری فوتبال را به بازیکنان تراکتور گفت و با ذکر نکاتی، از آن‌ها خواست که در مسابقات آرامش بیشتری داشته باشند.

این در حالی است که تراکتور این هفته مسابقات خود در لیگ قهرمانان را در امارات برگزار خواهد کرد و از این رو کلاس توجیهی برایشان برگزار شد.

نکته جالب این که تراکتوری ها با البسه جدید استارت در کلاس داوری حضور یافتند. سویشرت بازیکنان تراکتور زرشکی رنگ و پولوشرت آن ها قرمز رنگ است. همچنین اعضای کادرفنی با کیت سفید در کنار آن ها دیده می‌شود.

این کلاس در حالی برای تراکتوری ها برگزار شد که کادرفنی این تیم به حضور بازیکنان در آن تاکید ویژه ای داشت تا آن ها را با قوانین روز داوری آشنا کند. نکته جالب این که استقلال، فولاد و پرسپولیس سه نماینده دیگر ایران جلسه توجیهی این‌چنینی را برگزار نکرده بودند و تنها شاگردان رسول خطیبی با تأکید او، در حضور مسعود مرادی با جدیدترین قانون های فوتبال دنیا آشنا شدند و احتمالا این موضوع در برخوردشان با داور و به تبع در عملکردشان نیز تأثیرگذار خواهد بود. 

کاروان تیم فوتبال تراکتور صبح شنبه جهت شرکت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راهی امارات می‌شود و این جلسه نیز در تهران برگزار شد.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها