|

یزدی: حرفی نمی زنم تا مشکلی پیش نیاید

سرمربی برکنار شده نفت مسجدسلیمان در گفت و گویی با رادیو خوزستان شرکت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

 در گفت و گو رادیویی که نری موسی، گزارشگر قدیمی تلویزیونی و رادیویی خوزستان با وی انجام داد به  مشکلات کاری اش در نفت مسجدسلیمان اشاره کرد و گفت که قصد ندارد صحبت خاصی انجام دهد تا تیم مسجد سلیمان ضربه ای از این موضوع بخورد.

آقای یزدی در مورد حواشی اخیر و اینکه قرار بود طبق صحبت های خودتان در نفت مسجدسلیمان بمانید و به یکباره محمود فکری سرمربی شد صحبت می‌کنید؟

همان طور که من با یک امضا آمدم با یک امضا هم می روم . زندگی جاری و فوتبال هم به همین شکل است. بعد از باختی که مقابل نساجی اتفاق افتاد که جا دارد  در همین جا از هواداران مسجدسلیمان عذرخواهی کنم زیرا در آن باخت من هم سهیم بودم و بعد از آن قضیه به رختکن رفتم و  با بچه‌ها صحبت و ناراحتی خود را اعلام و خداحافظی کردم و این موضوع دلیل بر استعفای من نبود. من در هیچ رسانه‌ای و در هیچ ابلاغیه ای صحبتی از استعفا نکردم و فردای آن روز رسانه‌ها به این قضیه دامن زدند من خواستم بعد از یک روز استراحت بروم و در تمرینات حضور پیدا کنم. حتی رسانه های استان خوزستان اعلام کردند که بنده استعفا ندادم و می خواهم بمانم و کارم را انجام بدهم ولی به یکباره متوجه شدم که قرارداد با مربی دیگری که از دوستان خودم هست امضا شده است. البته این موضوع خیلی هم مهم نیست. درهرحال مسجدسلیمان شهر من است و من به تیمش علاقه دارم. برای نفت مسجدسلیمان آرزوی سربلندی و توفیق دارم. هواداران آنجا با این تیم زندگی می‌کنند. از سراسر دنیا هواداران نفت مسجدسلیمان بامن تماس می‌گرفتند و خوشحالی و ناراحتی خودشان را از نتایج این تیم اعلام می‌کردند. به خاطر همین موضوع سعی می کنم حرفی را نزنم زیرا دوست ندارم حاشیه ایجاد شود.

چرا نفت مسجد سلیمان در بازی های اخیر نتیجه خوبی نگرفت و در جام حذفی هم کار به پنالتی کشید و این تیم حذف شد ؟

ما روز اولی که با مسئولان باشگاه نشستیم و صحبت کردیم و همان جا صحبت جام حذفی شد و ما دفتر جام حذفی را همان جا بستیم و دوستان کم لطفی کردند و این موضوع را رسانه‌ای نکردند. البته ما دوست نداشتیم در جام حذفی ببازیم اما شما مشاهده کردید که من با ۸  تغییر به آن مسابقه رفتم و قرار بود روی مسابقات لیگ متمرکز شویم. هم به دلیل هزینه‌ها و هم سفر ها و هم آسیب های احتمالی چنین تصمیمی گرفتیم و زمانی هم که من در نفت مسجد سلیمان حضور پیدا کردم این تیم چهار هفته نبرده بود. روز آخری هم که مربی قبلی این تیم جدا شده در مسجدسلیمان بازی را باخته بود. شما مشاهده کردید که ما به تیمی وارد شدیم که سراسر مشکلات بود.

شما یک تساوی خوب هم در دیدار با سایپا و تراکتور کسب کردید در این باره صحبت کنید؟

در بازی با تراکتور بحث داوری اجازه برد را به ما نداد‌ و در بازی با سایپا هم خوب بودیم.

شایعه شده بود که بازیکنانی که مجتبی حسینی کار کردند برای شما خوب بازی نمی کردند درست است؟

من به این صحبت‌ها اعتقادی ندارم. فکر می کنم اگر نواقصی بوده از مجموعه ما بوده و همه در شکست نساجی نقش داشتند. علی رغم اینکه ما ضعیف بازی کردند داور می‌تواند یک پنالتی برای ما بگیرد. رسانه های ملی ما به این موضوعات نمی پردازند. نتایجی که در زمان ما اتفاق افتاد برگرفته از اتفاقات قبل بود.

چه حرفی با مردم مسجد سلیمان دارید ؟

من واقعا مردم مسجدسلیمان را دوست دارم چون خودم جزوی از آن ها هستم و می دانم که در دورترین کوچه های مسجدسلیمان آدمهایی هستند عاشقانه این تیم را دوست دارند و به خاطر اینکه این تیم می تواند نقشی در زندگی همه مردم آنجا داشته باشد من به خاطر همین موضوع سعی می کنم حرفی نزنم هرچند خیلی حرف های ناگفته است چون دوست ندارم مشکلی پیش بیاید.

اگر میماندید فکر می‌کنید که در جدول نفت چه وضعیتی پیدا می کرد؟

فرقی نمی کرد من باشم یا کس دیگری ولی من بچه ها را می شناسم و قول داده بودم که این تیم می ماند.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها