|

یزدی: من استعفا داده‌ام؟ تکذیب می‌کنم!

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان استعفای خود پس از شکست مقابل نساجی را تکذیب کرد و گفت که به کار خود در این تیم ادامه خواهد داد.

لینک کوتاه کپی شد

پس از پایان دیدار تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته نوزدهم لیگ برتر و شکست این تیم در مقابل نساجی، داریوش یزدی به شدت از بازیکنان تیمش گله کرده و در رختکن از آن‌ها خداحافظی کرده است. چرا که نفتی‌ها که در دوران پس از جدایی مجتبی حسینی و با حضور داریوش یزدی، در رقابت‌های لیگ دو تساوی و دو شکست را تجربه کرده‌اند و از جام حذفی هم کنار رفته‌اند.

خداحافظی یزدی با بازیکنان تیمش در رسانه‌ها استعفای او تلقی شده بود و حتی زمزمه‌هایی درباره مذاکرات مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان با گزینه‌های دیگر از جمله محمود فکری سرمربی سابق استقلال مطرح شد اما حالا داریوش یزدی در گفتگو با برنامه ورزشی رادیو خوزستان اخبار مبنی بر جدایی خود را تکذیب کرده است و از ادامه همکاری با نفت MIS خبر داد.

یزدی در واکنش به خبر استعفای خود گفت: من اگر می‌خواستم آنقدر زود تیمم را رها کنم و بروم که اصلا به این تیم نمی‌آمدم، بعد از بازی با نساجی از عملکرد بازیکنان تیمم ناراحت و دلگیر بودم و از بازیکنان تیم خداحافظی کردم؛ اما این خداحافظی به معنای جدایی از نفت نیست و جا دارد بابت شکستی که مقابل نساجی متحمل شدیم، از هواداران خونگرم خوزستانی و تیم نفت عذرخواهی کنم. مطمئن باشید اگر نمی‌خواستم الان اینجا باشم، اصلا از همان ابتدا نمی‌آمدم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره شرایط مالی تیمش هم توضیح داد: مدیران باشگاه تلاش خود را می‌کنند اما کافی نیست و شرایط نگران‌کننده‌ای را داریم؛ با گذشت از نیم‌فصل 50 درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده اما رویه باشگاه‌مان نگران‌کننده شده و در نیم‌فصل دوم وضعیت سخت‌تری را در پیش داریم. اما ما با وجود مشکلاتی که مطرح بود، آمدیم و کار را پذیرفتیم.

داریوش یزدی ادامه داد: در این مسئله شکی نیست که در موضوعاتی که در تیم‌مان وجود داشته کم و کاستی بوده که منجر به نتایج ضعیف هفته‌های گذشته شده اما باید برای ادامه تلاش کنیم و این‌که آینده چگونه برای ما رقم بخورد، بستگی به تغییر رویه ما دارد. حتما باید با مدیران باشگاه نشستی را داشته باشیم و مشکلات را برطرف کنیم تا بتوانیم در ادامه مسیری که در پیش داریم، بهتر عمل کنیم و پیش‌روی داشته باشیم.

یزدی درباره غیبت خود در تمرین روز گذشته نفت هم توضیح داد: من از بازیکنان تیمم دلگیر و ناراحت بودم و برای همین بود که به تمرین نرفتم، قرار است با مدیرکل ورزش و جوانان جلسه‌ای را در اهواز برگزار کنیم اما بعد از شکست مقابل نساجی این جلسه ملغی شد؛ دیروز و در غیاب من، دستیارانم در تمرین حضور داشتند و انشالله در جلسه بعدی تمرین من هم حضور پیدا می‌کنم.

سرمربی نفتی‌ها در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره دیدار بعدی تیمش مقابل سپاهان گفت: نیم‌فصل دوم برای همه تیم‌ها شرایط سختی را به وجود آورده اما من این امید را دارم که تیم نفت مسجدسلیمان به عنوان خاستگاه فوتبال بتواند موفقیتی در ادامه لیگ داشته باشد که خنده بر لبان هواداران خوب‌مان در مسجدسلیمان و استان خوزستان بیاورد.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها