|

آقا صمد دوباره کنار محمود فکری

محمود فکری چند روزی است که به عنوان سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان انتخاب شده است و در اولین گام باید تیمش را به مصاف سپاهان بفرستد که بازی…

لینک کوتاه کپی شد

صمد مرفاوی و حنیف عمران زاده که در تیم استقلال هم در کنار محمود فکری کار می کردند در تمرینات تیم نفت حاضر شده اند و حضورشان در کادر فنی تیم نفت مسجد سلیمان قطعی شده است. شاید در روزهای آتی یکی دو مربی جدید هم به کادر فنی تیم نفت مسجد سلیمان اضافه شود که برخی از آنها ممکن است مربیان بومی باشند. 

محمود فکری روزهای خوبی را در تیم نفت مسجد سلیمان قبلا تجربه کرده است. او به همراه این تیم قهرمان لیگ یک شد و به لیگ برتر صعود کرد. نفت مسجد سلیمان در دور رفت بازی ها و به همراه مجتبی حسینی یکی از تیم های خوب و قابل احترام بازی ها بود اما بعد از رفتن این مربی به ذوب آهن از نظر نتیجه گیری افت کرد و حالا مدیران باشگاه با محول کردن هدایت محمود فکری امیدوار هستند بار دیگر نفت مسجد سلیمان در جدول رده بندی بازی ها با جهش قابل ملاحظه ای مواجه شود و به رتبه تک رقمی دست پیدا کند. 

حضور صمد مرفاوی در کنار محمود فکری برای سومین بار است که اتفاق می افتد. صمد مرفاوی علاوه بر استقلال در تیم نساجی هم در کنار محمود فکری بود. جالب اینکه پیش تر محمود فکری دستیار صمد مرفاوی بود. سرمربی سابق استقلال پیش تر اعلام کرده بود با توجه به تجربیاتی که صمد مرفاوی از سال ها حضور در عرصه مربیگری اندوخته می تواند کمک خوبی به وی در هدایت تیم هایش دهد و به دیگر مربیان هم پیشنهاد می کند در کادر فنی خود در کنار استفاده از جوان ها از مربیان باتجربه هم بهره ببرند. این دو مربی امیدوار هستند تجربه موفق در نساجی را در تیم نفت مسجد سلیمان تکرار کنند تا خاطرات روزهای تلخ در استقلال خیلی زود از ذهن آنها پاک شود.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها