|

نقش علی کریمی در سقوط یاران منتظری!

ملی‌پوش ایرانی الدحیل در شب تساوی تیمش مقابل الخور پایه‌گذار یک گل بود.

لینک کوتاه کپی شد

 در یکی از دیدارهای هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی فصل جاری لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الدحیل که برای دومین مسابقه پیاپی علی کریمی را در ترکیب نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۲ امشب در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه مقابل تیم رده یازدهمی الخور قرار گرفت.

علی کریمی که بازی را از روی نیمکت آغاز می‌کرد، در دقیقه ۳۳ بخاطر آسیب دیدگی عاصم مادیبو وارد زمین شد تا تیمش را در کسب پیروزی مقابل الخور کمک کند.

نیمه اول گلی در پی نداشت، اما در دقیقه ۴۹ پس از حمله ناموفقی که المعز علی انجام داد و توسط مدافع الخور دفع شد، توپ را در پشت محوطه جریمه به علی کریمی رساند که پاس در عمق و زیبای این بازیکن به سمت راست زمین برای علی کرمی، دیگر بازیکن ایرانی‌الاصل الدحیل و سانتر زمینی که این بازیکن انجام داد، در نهایت توسط دودو تبدیل به گل شد.

در شرایطی که پیش‌بینی می‌شد الدحیل بازی راحت و بدون دردسری داشته باشد و به برتری دست پیدا کند، اما آنها در دقیقه ۶۵ از روی نقطه پنالتی دروازه‌شان را باز شده دیدند و پس از آن هم نتوانستند گل دوم و پیروزی‌بخش را بزنند تا در این دیدار خارج از خانه متوقف شوند.

تیم فوتبال الدحیل با این تساوی ۴۴ امتیازی شد و همچنان در جایگاه دوم جدول ماند، اما الخور با این تساوی ارزشمند به امتیاز ۱۶ رسید و ضمن ادامه حضور در رتبه یازدهم، بخاطر افزایش ۷ امتیازی اختلاف با الخریطیات قعرنشین که دو دیدار دیگر دارد، سقوط این تیم و یاران پژمان منتظری را قطعی کرد.

علی کریمی، هافبک ایرانی الدحیل که در جریان اردوی تیم ملی ایران از ناحیه اَبرو مصدوم شده بود، در دیدار با الخور با صورتی که جای زخم او مشخص بود، حضور و یافت و روی گل تیمش تاثیر گذاشت.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها