|

بازیکنان تاتنهام از اتهامات مورینیو خسته شده‌اند

بازیکنان تاتنهام دیگر تحمل حرف های مورینیو را که ادعا می کند آنها برای رسیدن به تاپ فور به اندازه کافی خوب نیستند را ندارند.

لینک کوتاه کپی شد

 مورینیو روز یکشنبه و پس از اینکه برابر نیوکاسل یک گل تساوی دیرهنگام را دریافت کرد، امیدهای خود برای رسیدن به تاپ فور را در معرض خطر دید.

پس از پایان بازی سرمربی تاتنهام در پاسخ به این سوال که چرا در تاتنهام اینهمه با نگه داشتن برتری بر دیگر تیم ها مشکل دارد در حالی که مورینیو در تیم های سابق خود در این زمینه خیلی خوب عمل کرده است، به شکلی طعنه آمیز گفت: "همان سرمربی، بازیکنان متفاوت!"

مورینیو بارها و بارها گفته است که برخی از بازیکنانش، مخصوصا مدافعانی که در اختیار دارد، توانایی بازی کردن در سطح بالاتر و با استانداردهای بهتر را ندارند، هر چند هرگز اخلاق کاری و یا اشتیاق آنها به بازی را زیر سوال نبرده است.

اکنون اما ایندیپندینت گزارش داده که بازیکنان تاتنهام پس از کسب چند نتیجه نه چندان دلگرم کننده، دیگر تحمل اتهامات پیاپی مورینیو را ندارند و از اینکه مدام آنها سرزنش می شوند و نه سرمربی‌شان، خسته شده اند.

همچنین ابهاماتی نیز در غیبت توبی آلدرویرلد در بازی برابر نیوکاسل وجود داشت؛ مورینیو ادعا می کرد تنها به این دلیل به او بازی نداده است که او روز قبل از مسابقه از تعطیلات بازی های ملی بازگشته است، در صورتی که عکس ها و فیلم هایی از این بازیکن موجود است که نه تنها روز شنبه بلکه در روزهای پنجشنبه و جمعه هم با تاتنهام تمرین کرده است.

مشخص نیست که دنیل لوی، رییس تاتنهام، درباره حرف هایی که مورینیو در مورد بازیکنان این تیم می زند، چه نظری دارد. لوی در گذشته با حمایت از بازیکنان این تیم به جای ایجاد تغییرات گسترده در بازیکنان، تن به اخراج مائوریسیو پوچتینو داده است.

مورینیو ممکن است آخرین روزهای خود در تاتنهام را سپری کند و گفته می شود که یولیان ناگلزمان، سرمربی لایپزیش، اولین گزینه جانشینی سرمربی پرتغالی روی نیمکت تاتنهام است.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها