|

قاسم حدادی‌فر و فیورنتینا

اطلاعیه باشگاه ذوب‌آهن درباره درخواست فیورنتینا برای جذب کاپیتان فعلی این تیم اصفهانی منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد

 قاسم حدادی‌فر بنابر اعلام خودش در پایان فصل از فوتبال خداحافظی می‌کند؛ آن هم در شرایطی که خوشبختانه مثل سالیان اخیر دچار مصدومیت نیست و آمادگی بدنی خود را تا حدود زیادی حفظ کرده ولی به هر حال تصمیم گرفته در پایان لیگ بیستم به کارش به‌عنوان بازیکن با ذوبی‌ها پایان دهد.

کاپیتان و مرد وفادار ذوب‌آهن که یک سال حضور قرضی در صنعت نفت و نیم‌فصل بازی قرضی برای تراکتور را تجربه کرده و در دیگر دوران فعالیت‌اش همواره برای تیم سبز و سفید پوش اصفهانی به میدان رفته، در اوایل دوران ورزش حرفه‌ای خود نزدیک بود یک انتقال جذاب را رقم بزند.

حدادی‌فر در زمانی که ۱۹ ساله و عضو تیم‌های پایه ذوب‌آهن بود، مورد توجه باشگاه فیورنتینا ایتالیا قرار گرفت و در آستانه یک انتقال جذاب بود که این اتفاق با وجود انجام تمام اقدامات و هماهنگی‌های انجام شده، نیفتاد و او در جمع اصفهانی‌ها ماندگار شد تا به فصل خداحافظی‌اش با پیراهن ذوب‌آهن برسد.

 

 

در یک روز اخیر که بحث پیوستن حدادی‌فر جوان به فیورنتینا دوباره مطرح شده، نگاهی به روزنامه جهان فوتبال در سال ۸۱ می‌اندازیم؛ زمانی که اطلاعیه باشگاه ذوب‌آهن برای انتقال این بازیکن رسانه‌ای شد:

«روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد قاسم حدادی‌فر بازیکن خط میانی تیم فوتبال امید این باشگاه جهت شرکت در تمرینات تیم فیورنتینا ایتالیا عازم این کشور می‌شود.

این بازیکن ۲۰ اسفندماه به همراه اصغر امجدزاده سرپرست تیم‌های پایه ذوب آهن به ایتالیا می‌رود.

بر پایه این گزارش، حدادی‌فر در پی سفر هفته گذشته «آلساندرو رکسانا» مربی بدنساز و مشاور سرمربی تیم فوتبال فیورنتینا ایتالیا به اصفهان، نظر این مربی را به خود جلب کرده و از وی جهت حضور در تمرین های آماده‌سازی تیم فیورنتینای ایتالیا دعوت شده است.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی