|

واکنش علی علیزاده به پیشنهاد استقلال

علی علیزاده گفت: گل گهر سیرجان قصد دارد از بازی با مس کرمان در جام حذفی استارت روز های خوبش را بزند و دوباره مثل قبل با قدرت کار کند.

لینک کوتاه کپی شد

علی علیزاده که بازی های خوبش در نیم فصل اول برای تیم امیر قلعه نویی استقلالی ها را مجاب کرد تا خواستار او شوند در نهایت در گل گهر سیرجان ماندگار شد.

بدشانسی گریبانگیر ما شد

علی علیزاده گفت:

بازی با مس رفسنجان بازی خیلی خوبی بود و به نظرم تیم خیلی خوب کار کرد هم از لحاظ مالکیت توپ و هم از لحاظ ایجاد موقعیت به نظرم خیلی خوب کار کردیم و حق ما بود سه امتیاز بازی را بگیریم. در این هفته کمی بدشانسی گریبانگیر تیم شده است و آنهایی که بازی را دیدند می دانند که ما چهار، پنج موقعیت مسلم گلزنی داشتیم. حتی دو یا سه بار توپ را به تیرک دروازه مس رفسنجان زدیم. مس هم تیم خوبی است و آقای ربیعی با شخصیت را درست کرده ولی ما هم سوار بازی بودیم و هم موقعیت های خوبی داشتیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد.

امیرخان به تیم شخصیت بزرگی تزریق کرده

علی علیزاده گفت:

حضور امیرخان باعث می‌شود یک تیم شخصیت بزرگی بگیرد و این شخصیت را او به تیم و بازیکنان تزریق کرده است. امسال از لحاظ ایجاد موقعیت خوب کار کردیم و موقعیت هایمان تبدیل به گل نشد. خیلی هم بدشانسی آوردیم و در چند بازی داوری‌ها اذیتمان کرد و ما ۷ پنالتی علیه تیممان گرفته شد که ۶ تا از آن ها طبق گفته کارشناسان پنالتی نبود. امیدوارم خیلی زود به روند خوبمان برگردیم زیرا حق تیم ما است که بالای جدول باشیم. امیتازات به همدیگر نزدیک است و با یک برد یک تیم می‌تواند دو سه پله در جدول صعود کند. امیدوارم از این هفته روند خوبی را شروع کنیم و به نتایج دلخواه که می‌خواهیم برسیم.

به استقلال نرفتم چون…

علی علیزاده گفت:

در خصوص فصل نقل و انتقالات باید بگویم که پیشنهادی از سمت باشگاه استقلال به من شد ولی چون با باشگاه گل گهر قرارداد داشتم تابع تصمیم مسئولان تیمم بودم. نامه‌ای نیز به باشگاه ما مکاتبه شد و باشگاه با رفتن من مخالفت کرد و امیرخان صلاح دانست که من بمانم و من هم با کمال میل قبول کردم. با توجه به اینکه قرارداد داشتم دوست نداشتم با نارضایتی باشگاه و آقای قلعه نویی جدا شوم و تصمیم من این شد که در گل گهر بمانم.

با قدرت جام حذفی را شروع می کنیم

علی علیزاده گفت:

مس کرمان در لیگ یک خیلی خوب کار کرده و نتیجه گرفته است و این تیم حریف ما در رقابت‌های جام حذفی است و واقعا می تواند باری سختی باشد. در تمام دنیا جام حذفی جام شگفتی ها است و هر اتفاقی تواند در آن بیفتد ولی بازی آسانی نداریم و دوست داریم جام حذفی را پر قدرت شروع و به مرحله بعدی صعود کنیم و انشاالله بازی خوبی به نمایش بگذاریم .

همه از سبک جدید فوتبال ما لذت بردند

علی علیزاده گفت:

امیدوارم تیم ما به روند خودش برگردد. همه آن هایی که امسال فوتبال گل گهر را دیدند لذت بردند و خود کارشناسان و مربیان تیم های دیگر از سبک جدیدی که تیم ما بازی می‌کند تعریف می کنند و امیدوارم که این بازی خوب با نتیجه همراه شود تا بتوانیم دل مردم را شاد کنیم و یادگاری خوبی در شهر سیرجان بجا بگذاریم.

منبع:پارس فوتبال

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها