|

جدایی مدافع چپ پرسپولیس به مقصد ملوان

مدافع جوان پرسپولیس برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی ملوان بندرانزلی شد.

لینک کوتاه کپی شد

سینا مهدوی که بعد از درخشش در تیم امید این باشگاه از سوی یحیی گل محمدی مجوز حضور در این تیم را به دست آورده بود، اکنون برای انجام خدمت سربازی راهی ملوان شده است.

مهدوی که در این فصل به عضویت تیم بزرگسالان در آمده بود، با حضور سعید آقایی و علی شجاعی فرصتی برای خودنمایی به دست نیاورده بود و تنها در چند دیدار تدارکاتی شانس بازی در جمع سرخپوشان را به دست آورد. او اکنون به واسطه مشمول شدن خدمت سربازی طی توافقی که با باشگاه ملوان داشت، راهی این تیم شده و در نیم فصل دوم در جمع شاگردان مازیار زارع کار را دنبال خواهد کرد. به نظر می‌رسد با توجه به فرصت مناسبی که در این تیم جوان نصیب او شود، مهدوی با دستیابی به تجربه لازم بتواند در بازگشت یکی از مهره‌های قابل اعتنای پرسپولیس لقب گیرد.

پیش از این محمد حسین کنعانی زادگان از پرسپولیس راهی ملوان شده بود تا خدمت سربازی را پشت سر بگذارد که در بازگشت در اقدامی جنجالی راهی باشگاه استقلال شده بود و بعد از فعل و انفعالی دو ساله بار دیگر پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد. حسین ماهینی، صادق محرمی و اکنون شهریار مغانلو دیگر بازیکنانی هستند که بعد از حضور در ملوان، در جمع پرسپولیس حضور یافته بودند.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها