|

۱۶ نفر مدعی شدند به علی کریمی رای دادند!

علی کریمی ساعت هشت صبح امروز (شنبه) راهی امارات شد

لینک کوتاه کپی شد

علی کریمی چهره محبوب فوتبال ایران که در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کرد، ساعت هشت صبح امروز (شنبه) برای رسیدگی به برخی کار‌های شخصی خود راهی امارات شد. گفته می‌شود این سفر کاری علی کریمی طولانی نخواهد بود و او احتمالا تا پایان هفته به ایران برمی گردد، اما به احتمال فراوان در ایام تعطیلات نوروز مسافرت دیگری خواهد داشت تا کنار خانواده اش باشد.

کریمی پایان هفته به تهران برمی گردد چرا که قرار است روز پنجشنبه یا جمعه با حضور او، بهنام ابوالقاسمپور و اعضای خانواده زنده یاد علی انصاریان سنگ مزار این چهره فقید فوتبال ایران نصب شود. اواخر هفته گذشته نیز با حضور کریمی و ابوالقاسمپور، سنگ مزار زنده یاد مهرداد میناوند نصب شد.

علی کریمی دهم اسفند ماه در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کرد و در حالی که پیش بینی می‌شد دوازده رای داشته باشد با ۹ رای ثابت کرد فعلا فضا برای ورود فوتبالیست‌های قدیمی به فدراسیون فوتبال فراهم نیست. کریمی در پایان دور اول انتخابات و در حال خروج از مجمع اعلام کرد می‌خواستم ثابت کنم این که می‌گفتند با اساسنامه جدید در‌های فدراسیون فوتبال به روی فوتبالی‌ها باز شد، صحت ندارد. علی کریمی فقط ۹ رای در انتخابات داشت، اما بسیاری از اهالی فوتبال او را برنده واقعی انتخابات نامیدند.

البته بعد از انتخابات حدود ۱۶ نفر مدعی رای دادن به علی کریمی شدند، از جمله سه مدیرعامل لیگ برتری که علی کریمی به خوبی می‌داند هیچ کدام از آن‌ها به او رای ندادند.

رییس هیات فوتبال سیستان و بلوچستان، وحید هاشمیان، برخی بانوان حاضر در مجمع، برخی فوتسالی ها، یک داور و ... به علی کریمی رای دادند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها