|

داستان استقلال و نکونام؛ شروع نشده تمام شد!

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان به شایعه حضور جواد نکونام در استقلال تهران واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

سعید آذری در خصوص شایعه حضور جواد نکونام در استقلال و اینکه گفته می‌شود سرمربی فولاد یکی از گزینه‌های سرمربیگری استقلال است، گفت: من در گذشته هم چند بار در خصوص این مسائل صحبت کردم و نیازی نیست دوباره حرفی بزنم. نکونام در فولاد کارش را با آرامش انجام می‌دهد، اگر او «نکونام» شده است به دلیل تعهدی است که به کار و وظایفش دارد و همیشه حرفه‌ای رفتار کرده است. ما کارمان را با نکونام شروع کردیم و با ایشان هم به اتمام می‌رسانیم، نکونام در فولاد می‌ماند و امیدوارم دوستان هم مشکلات تیمشان را حل کنند.

وی در ارتباط با وضعیت فعلی فولاد و برد برابر ذوب‌آهن عنوان کرد: ما آخرین بازی نیم‌فصل اول و اولین بازی نیم فصل دوم را با برد پشت‌سر گذاشتیم و گرفتن این 6 امتیاز توانست به وضعیت ما در جدول سر و سامان بدهد. ما با تلاش و سخت‌کوشی بیشتر کار را ادامه می‌دهیم تا بتوانیم فولاد را به جایگاهی که مستحقش است برسانیم.

آذری در پاسخ به این پرسش که «آیا فولاد به قهرمانی در لیگ امسال فکر می‌کند؟» عنوان کرد: در لیگ امسال همه تیم‌ها می‌خواهند قهرمان شوند ولی اعتقاد من این است که صحبت در مورد این مسائل خیلی زود است. هدف ما این است که بازی با بازی جلو برویم و تا آخرین توان خود می‌جنگیم تا شاهد پیشرفت فولاد باشیم. من باید از تلاش و حمایت‌های اعضای محترم هیات مدیره کارخانه فولاد تشکر کنم، همینطور از آقای قلعه‌نویی مدیرعامل کارخانه که فردی فوتبالی هستند و همیشه از باشگاه فولاد حمایت می‌کنند. امیدوارم با تلاش مجموعه فولاد و حمایت هواداران بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در ارتبط با بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه تصریح کرد: متاسفانه چیز جدیدی به باشگاه ما نگفته‌اند و CAS هم یک سری اطلاعات جدید از ما خواسته است. متقاعد کردن آنها سخت است ولی تلاش ما این است که مشکل را حل کنیم.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها