|

اوت انداز پیکان قربانی گرفت

مدافع پیکان با پرتاب های بلندی که ارسال می کند همچنان قربانی می گیرد.

لینک کوتاه کپی شد

نادر محمدی، یکی از عجیب‌ترین پدیده‌های این فصل لیگ برتر به شمار می‌رود، فوتبالیستی که با پرتاب‌های خیره‌کننده‌اش، بیشتر از هر بازیکن دیگری در این فصل برای تیمش موقعیت ساخته است، هر پرتاب نادر، به خودی خود یک موقعیت برای گل‌زنی محسوب می‌شود.

مدافع پیکانی ها این حرکت را به بهترین شکل ممکن در زمین پیاده می‌کند و پرتاب‌های بلندش حتی از کرنر هم خطرناک‌تر به نظر می‌رسند.

پیکان امروز در حالی به مصاف نفت آبادان رفته است که اولین پرتاپ اوت بلند نادر محمدی را در این دیدار سامان فلاح با ضربه سر در دهانه دروازه به گل اول خودروسازان تبدیل کرد.

 سابقه ژیمناستیک این مدافع کناری، به او کمک می‌کند تا این پرتاب‌ها را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. او همچنین روی زدن ضربات سر اول، تبحر جالب توجهی را به نمایش می گذارد و از آمادگی بدنی بالایی برخوردار است. 

حالا دیگر حواس همه تیم‌های لیگ برتری به این پرتاب‌ها دوخته شده و نادر محمدی با پاس گلی که امروز روی پرتاب بلندش به سامان فلاح داد نشان داد همچنان می تواند برای تیم های حریف خطرناک باشد.

پرتاب های سریع و خطرناک این بازیکن، اغلب باعث خلق موقعیت های خطرناکی شده و خط دفاعی و دروازه بان تیم حریف را به دردسر می اندازد. اتفاقی که در لیگ بیستم و در بازی های پیکان با حریفانش بارها اتفاق افتاده است

پرتاب های تند و سریع مدافع پیکان باعث شده بود تا ویدیوهایی از او در رسانه های خارجی وایرال شده و آنها این بازیکن را با روری دلاپ بازیکن سابق استوک سیتی مقایسه کنند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی