|

مغانلو تا آخر هفته پرسپولیسی می شود

مهاجم مد نظر قرمزها با کاهش دستمزد خود در آستانه امضای قرارداد با این باشگاه قرار دارد.

لینک کوتاه کپی شد

شهریار مغانلو مهاجم ایرانی باشگاه سانتاکالارا پرتغال که با پیشنهاد رسمی باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی مواجه شد پس از مذاکرات بسیار گفته می شود با مدیران باشگاه پرسپولیس بر سر حضور در این تیم به توافق کامل رسیده است.

با توجه به سیاست کاری جعفر سمیعی در باشگاه پرسپولیس و جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی و همچنین جلوگیری از هرگونه حاشیه برای قرمزها، پس از مذاکرات بسیار با مغانلو و مدیربرنامه های این بازیکن، مهاجم ایرانی سانتاکلارا پرتغال با انعطاف در شرایط قبلی و کاهش دسمتزد و همنطور مبلغ رضایتنامه تا آخر این هفته پیراهن قرمز پرسپولیس را بر تن خواهد کرد.

گفته می شود این مهاجم پس از مذاکرات متعدد با مبلغ 50 هزار دلاری رضایتنامه و کاهش دسمتزد خودش پیراهن قرمز تیم پرافتخار ایران را بر تن خواهد کرد.

قرمزها پیش از این موفق به جذب مهدی ترابی از باشگاه العربی قطر شده بودند اما به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم نتوانستند قرارداد این بازیکن را ثبت کنند.

مغانلو که ابتدای فصل هم گزینه کادر فنی پرسپولیس برای حضور در این تیم بود بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس و ثبت قراردادش می تواند با صلاحدید کادر فنی در ترکیب قرمزها به میدان برود.

منبع:فوتبالی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها