|

مورینیو: گرت بیل در اوج آمادگی قرار دارد

ژوزه مورینیو معتقد است گرت بیل به اوج آمادگی در تاتنهام دست یافته است.

لینک کوتاه کپی شد

به نظر می رسد روند نامطلوب گرت بیل، ستاره ولزی تاتنهام در هفته های اخیر به پایان رسیده و او حالا تبدیل به مهره موثری در ترکیب اسپرز شده است. ژوزه مورینیو، سرمربی باتجربه و پرتغالی مدعی شد این بازیکن باتجربه حالا در شرایط خوبی قرار دارد و این بهترین خبر برای او و تاتنهام خواهد بود.

ژوزه مورینیو گفت: "گرت بیل خوشحال تر از هر زمان دیگری به نظر می رسد. با تماشای تمرینات تاتنهام متوجه افزایش اعتماد به نفس گرت بیل می شوید و این روند از سبک ضربه زدن او پیداست. همچنین می توانید این موضوع را از گلزنی گرت بیل در دیدار چهارشنبه شب متوجه شوید و ضربه ای که او زد از اعتماد به نفس این بازیکن بود. بازیکنان ترسو که حس خوبی ندارند قادر به نواختن چنین ضرباتی نیستند و من فکر می کنم این گل گرت بیل خودش گویای همه چیز است.

این گل نشانگر ارتباط خوب با عضلات مغز بوده است. برای رخ دادن این شرایط شما باید در شرایط خوبی باشید و گرت بیل از زمان انتقال به تاتنهام در بهترین حالت خود قرار دارد. ما به تجربه و آنالیزهای گرت بیل او اعتماد داریم.

همه موارد در مورد گرت بیل با حداکثر مشارکت انجام می شود، همه بهترین ها را برای او می خواهند، زیرا در نهایت اوج گیری گرت بیل به سود تاتنهام است. ما بازی های لیگ برتر، یک فینال مهم و دقایق حساسی در لیگ اروپا پیش رو داریم، بنابراین گرت بیل هرچه با کیفیت تر، با اعتماد به نفس و تجربه باشد به سود ماست."

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها