|

علیزاده: به دنبال بقا هستیم اما از ما سهمیه آسیایی می‌خواهند

معاون باشگاه مس رفسنجان گفت با وجود اینکه برخی هواداران مس از عوامل باشگاه انتظار تلاش برای کسب سهمیه آسیایی دارند، نارنجی‌پوشان برای بقا…

لینک کوتاه کپی شد

علی علیزاده درباره شرایط تیم فوتبال مس رفسنجان در پایان نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال و کسب رتبه هشتم جدول اظهار داشت: در ابتدای فصل در چند مسابقه نتیجه نگرفتیم، اما پس از آن نتایج قابل قبولی کسب کردیم. کادر فنی بسیار خوب و بادانشی داریم و با کمک آنها و مدیرعامل باشگاه، نیم‌فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان ما اسم‌های بزرگی نداشتند، اما یکدل بودیم و نتایج خوبی گرفتیم. قطعاً تلاش می‌کنیم مس را در لیگ برتر نگه داریم.

نیم‌فصل دوم دشوار است؛ نباید مغرور شویم

وی با اشاره به شرایط متفاوت تیم‌ها در نیم‌فصل اول و دوم بیان کرد: برق شیراز چند سال پیش هم در صدر جدول نیم‌فصل اول بود، اما در نیم‌فصل دوم بدبیاوری آورد و سقوط کرد. من بالا و پایین فوتبال را دیدم. زمانی که در استقلال بودم، یک سال سیزدهم جدول شدیم و همان سال به قهرمانی جام حذفی رسیدیم. نباید مغرور شویم و باید بدانیم نیم‌فصل دوم بسیار دشوار است. تیم‌ها در نیم‌فصل دوم راحت امتیاز نمی‌دهند و دیدارهای تیم‌های انتهای جدولی سخت‌تر می‌شود.

به دنبال بقا هستیم اما همه جا از ما سهمیه آسیایی می‌خواهند

معاون ورزشی باشگاه مس رفسنجان در پاسخ به این پرسش که آیا انتظارات از شاگردان محمد ربیعی بالا رفته است یا خیر، تصریح کرد: کارشناسان و مربیان از جمله محرم نویدکیا و یحیی گل‌محمدی از مس تعریف کردند که این موضوع، کار ما را سخت می‌کند. تلاش می‌کنیم در سال اول بتوانیم مس را در لیگ برتر نگه داریم، اما هر جا می‌روم از ما سهمیه می‌خواهند. ما باید عقلانی صحبت کنیم و در سال اول فقط باید به دنبال بقا در لیگ برتر باشیم. اگر توانستیم بالای جدول باشیم هم باید بگوییم ناز شست خودمان.

مدافع چپ نداشتیم

علیزاده در مورد نقل‌وانتقالات باشگاه مس رفسنجان به تسنیم گفت: ما مدافع چپ نداشتیم که محمد امینی را در این پُست جذب کردیم. مطابق برنامه ربیعی قصد داریم در دو پست دیگر بازیکن بگیریم که این بازیکنان در تیم‌های دیگری حضور دارند. امیدوارم بتوانیم رضایت این باشگاه‌ها را بگیریم و بازیکنان مدنظر ما، در خدمت باشگاه بزرگ مس رفسنجان باشند.

درهای مس رفسنجان روی بازیکنان بزرگ باز است اما باشگاه‌ها بزرگتر از بازیکنان هستند

وی راجع به پیشنهاد باشگاه مس رفسنجان به اکبر صادقی و مهدی کیانی و رقابت این باشگاه در جذب آنها با باشگاه‌های متمول خاطرنشان کرد: این دو بازیکن جزو گزینه‌های ما هستند و منتظر نظر باشگاه‌های آنها هستیم. ما پیشنهادهای خود را ارائه می‌کنیم و درهای باشگاه مس رفسنجان به روی بازیکنان بزرگ باز است، اما در همه جای دنیا باشگاه‌ها بزرگتر از بازیکنان هستند. ان‌شاءالله با جذب بازیکنان مناسب، تیم را در چند پست تقویت کنیم و پُرقدرت‌تر در ادامه مسابقات حاضر شویم.

انتقال پُرتعداد بازیکنان لیگ یکی به لیگ برتر باعث افت نسبی مسابقات شد

معاون باشگاه مس رفسنجان درباره افزایش رقم قرارداد بازیکنان در لیگ بیستم اظهار داشت: امسال دو اتفاق بد افتاد. یکی افزایش رقم قرارداد بازیکنان بود که نتوانستیم چند بازیکن مدنظر خود را جذب کنیم. یکی هم ممنوعیت جذب بازیکن خارجی بود و باعث نجومی شدن ارقام قراردادها شد. 64 بازیکن از لیگ دسته اول به لیگ برتر آمدند که باعث شد لیگ دچار اُفت نسبی شود، چون این اتفاق باید پله پله می‌افتاد. از ممنوع شدن جذب بازیکن خارجی واقعاً ضرر کردیم، اما با این وجود تلاش می‌کنیم بازیکنان خوبی بگیریم.

تجمع هواداران استقلال مقابل مجلس ناراحت‌کننده است

علیزاده در مورد دیدار روز دوشنبه با استقلال که در هفته‌های گذشته با حواشی مختلف مواجه بود، بیان کرد: تلاش می‌کنیم با ترمیم نقاط ضعف، میهمان‌نوازی خوبی از استقلال کنیم. حاشیه همیشه در تیم‌های بزرگ وجود دارد. ناراحت‌کننده است که هواداران استقلال مقابل مجلس تجمع کردند و سرمربی تیم نمی‌تواند این اتفاقات را هضم کند. اگر به سرمربی اعتماد کردید، یک سال صبر کنید و ببینید چه می‌شود. شاید هم تیم نتیجه نگیرد. استقلال حاشیه‌های زیادی دارد، اما تلاش می‌کنیم میزبان خیلی خوبی باشیم و این امتیازات خانگی را در رفسنجان نگه داریم.

منبع:تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها