|

وریا پیشنهاد خارجی دارد؟

در اردوی استقلالی‌ها شایعه شده، یک پیشنهاد خارجی برای وریا آمده که کاملاً قابل ملاحظه خواهد بود و طبیعی است که وریا آن را قبول کند.

لینک کوتاه کپی شد

 

در اواسط نیمه دوم جدال با نساجی، وریا غفوری واکنش بسیار تند و عجیبی نسبت به تعویض خود نشان داد و پس از بالا رفتن تابلو، نه تنها به سمت بازیکن تعویضی نیامد بلکه توپ را محکم شوت کرد و با ناراحتی راه رختکن را در پیش گرفت. کاپیتان استقلال حتی منتظر پایان مسابقه نیز نمانده و بلافاصله پس از حضور در رختکن، وسایلش را جمع کرد و از ورزشگاه خارج شد. غفوری فردای آن روز نیز در تمرینات شرکت نکرد ولی از دوشنبه سر تمرین آمد و همه چیز حداقل به ظاهر عادی شد ولی در همین رابطه روز گذشته شایعه عجیبی در اردوی استقلالی‌ها شنیدیم که باید ببینیم طی روزهای آینده به واقعیت بدل خواهد شد یا خیر؟

پیشنهاد خارجی؟ 

این‌طور که در اردوی استقلالی‌ها شایعه شده، یک پیشنهاد خارجی برای وریا آمده که با توجه به سن و سال این بازیکن، اگر واقعاً صحت داشته باشد کاملاً قابل ملاحظه خواهد بود و طبیعی است که کمتر فوتبالیستی آن را از دست می‌دهد. حتی می‌گویند اگر قضیه جدی شود، هیچ بعید نیست کاپیتان استقلال در مهلت نقل و انتقالات نیم‌فصل به صورت رسمی پیرامون آن مذاکره کند. البته هنوز باشگاه استقلال و خود غفوری این مسئله را تأیید نکرده‌اند و همان‌طور که گفتیم، موضوع صرفاً در حد شایعه‌ای است که میان بازیکنان این تیم دهان به دهان می‌چرخد. 

دریافت مطالبات و فسخ قرارداد؟

قرارداد غفوری چند ماه قبل به شکل جدیدی منعقد شد که حتماً خودتان در جریان هستید. این بازیکن قراردادی دو ساله به ارزش 14 میلیارد تومان با باشگاه استقلال منعقد کرده و از قرار معلوم تا اینجای کار دریافتی خوبی هم داشت ولی با توجه به مطالبات فصل قبل و قرارداد جدید کاملاً بدیهی است که هنوز مبلغ قابل ملاحظه‌ای طلبکار است و باشگاه نتوانسته سر موعد مقرر آن را بپردازد. از قرار معلوم، وریا برای طی شدن روال اداری و قانونی، دومرتبه برای باشگاه نامه نوشته و به صورت کتبی خواهان رسیدگی و پرداخت مطالبات خود شده است. اگر قضیه پیشنهاد خارجی واقعاً صحت داشته باشد، در صورتی که استقلال نتواند به وعده‌های مالی خود عمل کند، قاعدتاً بندهایی در قرارداد غفوری وجود دارد که اجازه جدایی به او در نیم‌فصل را می‌دهد. البته دوباره تأکید می‌کنیم کاپیتان استقلال هنوز به صورت رسمی دریافت چنین پیشنهادی را تأیید نکرده و مسئله صرفاً در حد زمزمه‌های مطرح شده داخل اردو است.

منبع: خبرورزشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها