|

بیانی: با چه استدلالی مظاهری را نیمکت‌نشین شد؟

پیشکسوت استقلال گفت:با چه استدلالی محمود فکری رشید مظاهری را که درون دروازه عملکرد خوبی داشت را بر روی نیمکت ذخیره‌ها نشاند.

لینک کوتاه کپی شد

شاهرخ بیانی اظهار داشت: یکی از ایراداتی که از استقلال باید گرفت این است که این تیم هنوز ترکیب اصلی خود را نمی‌شناسد و محمود فکری مدام نفرات خود را تغییر می‌دهد.

وی افزود: استقلال در بازی با نفت مسجد سلیمان دو نیمه متفاوت را پشت سر گذاشت، در نیمه اول عملکرد خوبی نداشت اما در نیمه دوم نمایش قابل توجهی را ارائه کرد، به طور حتم انتظار از آبی‌پوشان این است که همواره نسبت حریف یک سر و گردن بالاتر باشند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در دو هفته اخیر پنج امتیاز با ارزش را از دست داد که اگر این اتفاق نمی‌افتاد آنها فاصله خود را در صدر جدول با رقبا زیاد می‌کردند.

بیانی تصریح کرد: خط هافبک استقلال نیاز به ترمیم اساسی دارد و باید محمود فکری این منطقه را تقویت کند. خط میانی کمربند هر تیمی است اما متاسفانه بازیکنان استقلال راحت توپ‌ها را از دست می‌دهند و نمی‌توانند انتظارات را برآورده کنند.

 وی تاکید کرد: پرسشی که برای من در بازی مطرح شد این بود که چرا و با چه استدلالی محمود فکری رشید مظاهری را که درون دروازه عملکرد خوبی داشت، روی نیمکت نشاند و به حسینی بازی داد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: فاصله خطوط بین استقلال زیاد است و این باعث می‌شود استقلالی‌ها در حالت هجوم، در فاز دفاعی تعادل لازم را نداشته باشند.

منبع:ایرنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها