|

سید حسین حسینی چه شد که با کلین شیت بیگانه شد؟

سید حسین حسینی که زمانی رکورددار بسته نگه داشتن دروازه در ایران بود، مدت هاست با واژه کلین شیت بیگانه است.

لینک کوتاه کپی شد

شکست سنگین استقلال در خرم آباد یک بار دیگر ضعف مفرط خط دفاعی آبی پوشان در این فصل را به آن ها یادآوری کرد. استقلالی که در کل فصل گذشته تنها ۱۵ گل دریافت کرده بود، امسال در ۸ مسابقه ۱۴ گل خورده است!

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ شاید سیستم تدافعی تیم، تغییر مداوم سرمربی و پایین بودن روحیه را بتوان از عوامل اصلی این آمار عجیب و غریب دانست اما بدون شک افت ارکان دفاعی را نباید در این راستا نادیده گرفت؛ تنزل کیفی مدافعان تیم و مهمتر از همه سید حسین حسینی.

کاپیتان استقلال امسال با وجود سیوهای متعددی که از خود به جای گذاشته، گل‌های عجیبی هم دریافت کرده و همین موضوع نشان می دهد او آن سنگربان سرپنجه سال قبل نیست. حسینی که دستکش طلایی فصل گذشته را کسب کرد، در ۷ بازی که این فصل در لیگ برتر انجام داده، حتی یک کلین شیت هم به ثبت نرسانده و این احتمالا یکی از بدترین فصول دوران بازی اوست.

موضوع وقتی جالب می‌ شود که توجه کنید امیررضا رفیعی گلر ۲۲ ساله پرسپولیس که نفر دوم این پست در جمع سرخپوشانم به شمار می‌رود، امسال از مجموع دو دروازه‌بان استقلال بهتر عمل کرده چرا که در تنها حضورش درون دروازه، روز گذشته برابر شمس آذر موفق به ثبت کلین شیت شد؛ درحالی که حسینی و خالد آبادی روی هم نتوانستند چنین کاری انجام دهند!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها