|

استقلال مهاجمی دارد که گل نمی زند!

بلانکو به هیچ عنوان آمار خوبی در استقلال ثبت نکرده است.

لینک کوتاه کپی شد

گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی تیم استقلال، این فصل در ۵ بازی لیگ برتر و ۳ بازی لیگ نخبگان آسیا برای آبی پوشان به میدان رفته که هنوز موفق به گلزنی نشده است و این اتفاق اعتراض و نگرانی هواداران این تیم را به دنبال داشته است.

به گزارش «شایانیوز»  به نقل از ورزش سه؛ بلانکو این فصل ۴۵ دقیقه مقابل استقلال خوزستان، ۴۵ دقیقه مقابل پرسپولیس، ۶۸ دقیقه مقابل هوادار، ۷۰ دقیقه مقابل ذوب آهن و ۲۳ دقیقه مقابل خیبر خرم آباد در لیگ برتر، همچنین ۹۰ دقیقه مقابل الغرافه، ۹۰ دقیقه مقابل السد و ۳ دقیقه مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا (نخبگان) برای استقلالی‌ها به میدان رفته و هنوز موفق به گلزنی برای این تیم نشده است.

گفتنی است این بازیکن علاوه بر ناکامی در گلزنی، در این فصل موفق به دادن پاس گل نیز نشده است و به نظر می‌رسد حضورش در زمین بازی، تاثیر زیادی برای استقلالی‌ها نداشته و عملکرد بلانکو نشان از بی خطر بودن این مهاجم دارد. مهاجمی که در این فصل، آرزوی هر مدافعی است که مقابل او بازی کند.

گوستاوو بلانکو فصل گذشته ۶ گل و یک پاس گل در لیگ برتر کشورمان ثبت کرده بود که آخرین گل او برای استقلالی به هفته بیست و ششم لیگ بیست و سوم بازمی‌گردد. گوستاوو بلانکو در هفته ۲۶ لیگ بیست و سوم موفق شد در دقیقه ۹۴، گل دوم استقلالی‌ها را مقابل ذوب آهن به ثمر برساند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها