|

گاریدو دو پدیده در پرسپولیس رو کرد

آکادمی پرسپولیس در دیدار با شمس‌آذر دو نفر از پرورش یافتگان خود را در ترکیب اصلی دید که روی پیروزی تیم نقش موثری داشتند.

لینک کوتاه کپی شد

قرار گرفتن امیررضا رفیعی و سهیل صحرایی در ترکیب بازی با شمس‌آذر در چارچوب رقابت‌های لیگ‌برتر، یک پیام روشن دارد.

به گزارش «شایانیوز»    به نقل از طرفداری؛ از یک طرف آکادمی فوتبال باشگاه قابلیت خود را با فعالیت‌های چند سال اخیر و برنامه‌ریزی باشگاه، برای تامین بخشی از نیاز‌های کلیدی تیم بزرگسالان نشان داده است و از سوی دیگر کارلوس گاریدو این‌ پیام را داد که شجاعت و آمادگی میدان دادن به جوان‌ها را دارد و بازیکنانی که به تمرینات تیم پرسپولیس راه می‌یابند، همه‌گی می‌توانند با تلاش و ثبات، راه خود را به سوی پیشرفت باز کنند.

از سوی دیگر فرشاد احمدزاده که سال‌ها است در بالاترین سطح فوتبال ایران حضور دارد نیز از تیم های پایه پرسپولیس به لیگ برتر خلیج فارس راه پیدا کرد و در ترکیب اصلی این بازی حضور داشت. در این پیکار، صحرایی با یک فرار و دادن پاس عالی گل برتری ساخت و امیررضا رفیعی چند واکنش خوب داشت که یکی از مهم‌ترین مهارهای او در دقایق ابتدایی، دروازه را بسته نگه داشت.

سمیر حبوباتی نیز یکی دیگر از بازیکنان آکادمی پرسپولیس بود که در فهرست تیم و در زمین بازی همراه با یعقوب براجعه ملی‌پوش جوان تیم در لحظات پایانی به میدان رفتند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها