|

ترکیب احتمالی سپاهان در بازی با فولاد

باخت به شارجه در امارات وضعیت مورایس و سپاهان را وارد مرحله جدیدی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

طلایی‌پوشان اصفهانی حالا در آسیا شرایط خوبی ندارند و در آستانه حذف از مرحله گروهی قرار گرفته‌اند و برای اینکه در لیگ برتر هم شرایط مشابهی پیدا نکنند و جایگاه خود در صدر جدول را از دست ندهند باید هر طور شده در اهواز مقابل تیم اوج گرفته یحیی گل‌محمدی به پیروزی دست پیدا کنند.

به گزارش «شایانیوز»  به نقل از فوتبال360؛  مورایس برای رسیدن به سه امتیاز در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز، برنامه‌های خاصی در نظر دارد و تیمش را احتمالاً با چند تغییر قابل‌توجه به مصاف فولاد خوزستان می‌فرستد. گفتنی است مصاف فولاد خوزستان و سپاهان امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه شهدای فولاد آغاز می‌شود.

خبری از تغییر در پست شماره یک نیست 

در خط دروازه، اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، بار دیگر پیام نیازمند در مصاف با فولاد خوزستان در چارچوب دروازه خواهد ایستاد و قرار نیست به مانند دیدار برابر استقلال خوزستان از روی نیمکت تماشاگر نمایش میرزازاد باشد

خط دفاعی ۴ نفره حداقل با دو تغییر 

در مصاف با شارجه مورایس از محمد دانشگر و سیاوش یزدانی در قلب خط دفاعی تیمش استفاده کرد که بعید به نظر می‌رسد شاهد این زوج در مصاف با فولاد هم باشیم. نکته عجیب در امارات، نیمکت‌نشینی محمدامین حزباوی بود که به احتمال فراوان در مسابقه امروز، با توجه آشنایی ویژه‌ای حزباوی با شرایط اهواز دارد، به ترکیب اصلی بازخواهد گشت و زوج دانشگر می‌‎شود. در پست دفاع راست صالح حردانی به نظر می‌رسد به واسطه سال‌ها بازی در اهواز و آشنایی با جو هواداری و ورزشگاه با وجود نمایش نه‌چندان خوبی که در هفته‌های اخیر در تیم ملی و سپاهان ارائه کرده بار دیگر در ترکیب اصلی قرار بگیرد. درنهایت در پست دفاع چپ به نظر می‌رسد هواداران سپاهان شاهد بازگشت حسین گودرزی باشند و آریا یوسفی از روی نیمکت کار را آغاز می‌کند.

خط میانی ۳ نفره با مثلث جذاب

به تازگی و با رسیدن انزونزی به فرم مورد نظر مورایس، این بازیکن باتجربه و سرشناس فرانسوی در بازی‌های اخیر در کنار محمد کریمی و برایان دابو قرار گرفته و انتظار می‌رود این ترکیب سپاهان در میانه میدان در مصاف با فولاد خوزستان هم دیده شود.

خط هجومی با یک تغییر خاص 
ژوزه مورایس در مصاف با شارجه از مثلث محمدمهدی محبی، مهدی لیموچی و ابوبکار کامارا استفاده کرد و در شرایطی‌که ستاره‌هایی نظیر رضا اسدی و رضا شکاری از آمادگی و انگیزه مناسبی را طی مسابقات اخیر نشان نداده‌اند، احتمال حضور کاوه رضایی در ترکیب اصلی وجود دارد که پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت، آماده بازگشت به جمع ۱۱ بازیکن ابتدایی شده است. البته که جواد آقایی‌پور و مهدی لیموچی دو مهاجمی هستند که می‌توانند این آرایش را تغییر بدهند.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل فولاد خوزستان
پیام نیازمند، محمد دانشگر، محمدامین حزباوی، صالح حردانی، حسین گودرزی، محمد کریمی، برایان دابو، استیون انزونزی، محمدمهدی محبی، کاوه رضایی و ابوبکر کامارا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها