|

بین شجاع و بیرانوند اختلاف افتاده است! / گیر عجیب به بیرانوند: چرا مصاحبه میکنی؟

شجاع خلیل‌زاده در مصاحبه با همشهری می‌گوید که بیرانوند زیاد مصاحبه می‌کند و این اشتباه است اما فشارهایی که روی بیرانوند ایجاد شده ناحق است.

لینک کوتاه کپی شد

شجاع خلیل‌زاده در مصاحبه با همشهری می‌گوید که بیرانوند زیاد مصاحبه می‌کند و این اشتباه است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از برترین ها؛ *این روزها خبرهایی در مورد احتمال محرومیت بیرانوند توسط کمیته استیناف مطرح شده است. فکر می‌کنی چنین حکمی صادر شود؟

فشارهایی که روی بیرانوند ایجاد شده ناحق است. برخی مجریان و برخی برنامه‌ها، صبح که شروع می‌شود دنبال محروم کردن بیرانوند هستند و این کار درست نیست. کمیته انضباطی که حکم خودش را داد و امیدوارم کمیته استیناف هم حکم را به سود بیرانوند بدهد و جریمه این بازیکن را هم ببندند. البته بیرانوند هم اشتباهاتی دارد و اشتباه بزرگ او این است که مصاحبه می‌کند و جواب می‌دهد. او باید در سکوت کارش را انجام دهد.

 *چند روز پیش باز هم در حمایت از زنوزی، مالک باشگاه تراکتور، متنی منتشر کردی که این موضوع با برخی انتقادها همراه بود. در این مورد چه صحبتی داری؟

زنوزی نیاز به تعریف و تمجید من ندارد. اگر از او تعریف می‌کنم آیا قرار است به قرارداد من اضافه شود؟ من کاپیتان تیم و قبل‌تر از آن یک بازیکن هستم و می‌دانم امکانات برای یک تیم چقدر مهم است. خیلی‌ها دلش را ندارند در این فوتبال هزار تومان هزینه کنند ولی آقای زنوزی بهترین امکانات را در اختیار تراکتور قرار داده است. من دوست دارم از زحمات مالک تیم تشکر کنم و مهم نیست بعضی‌ها چگونه فکر کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها