|

موسیمانه، استراماچونی استقلال می شود؟!

حضور موسیمانه سرمربی استقلال می تواند خاطرات تلخ جدایی استراماچونی را برای هواداران این تیم تکرار کند.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه استقلال جمعه شب و بلافاصله پس از شکست سنگین آبی‌پوشان مقابل ذوب‌آهن اصفهان، سرمربی جدید این تیم را معرفی کرد. پیتسو جان همیلتون موسیمانه ۶۰ ساله و اهل آفریقای جنوبی در شرایطی هدایت استقلال را بر عهده داشت که پیش از این و در سالیان گذشته این تیم مربیان خارجی زیادی را روی نیمکت خود دید که مطرح‌ترین آنها استراماچونی ایتالیایی بود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایرنا؛ استراماچونی در حالی که عملکرد خوبی با استقلال داشت اما به دلیل اینکه در پرداخت دستمزد این مربی، وقفه به وجود آمد در اقدامی غیرمنتظره ایران را ترک و به کشورش بازگشت. استراماچونی در ادامه علیه استقلال در فیفا شکایت کرد و باعث شد این تیم با مشکلات زیادی اعم از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و از دست دادن شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا روبرو شود.

این احتمال وجود دارد چنین اتفاقی بار دیگر هم رخ دهد. موسیمانه ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۲ هدایت تیم الاهلی عربستان را بر عهده گرفت اما تنها ۴ ماه پس از انتصابش این مربی تنها به این دلیل که دستمزدش توسط باشگاه پرداخت نشد تیم عربستانی را ترک کرد.

با توجه به اینکه در فوتبال ایران تاخیر در پرداخت دستمزد مربیان خارجی به یک اتفاق عادی تبدیل شده بعید است دستمزد سرمربی جدید استقلال هم در موعد مقرر پرداخت شود. با این شرایط شاید موسیمانه هم به یکباره آبی‌پوشان را ترک کند و به کشورش بازگردد. باید دید مدیران استقلال در زمان عقد قرارداد با این مربی تا چه اندازه به این موضوع توجه کرده‌اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها