|

این چهره را سرمربی جدید استقلال بدانید!

اگر مثل پل لی گوئن اتفاق خاصی رخ ندهد، به زودی از سرمربی آفریقایی جدید استقلال رونمایی رسمی خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

پیتسو موسیمانه که در این چند روز از او به عنوان اصلی ترین گزینه نیمکت استقلال یاد شده بود، حالا در یک قدمی رسمی شدن قراردادش با آبی‌پوشان تهران است. پیش از موسیمانه، استقلال با چند گزینه اروپایی مذاکره کرده بود اما هر کدام این مذاکرات، بنا به دلایلی به خوبی پیش نرفت. حالا خبر رسیده موسیمانه فاصله ‌ای با نیمکت استقلال ندارد.

به گزارش «شایانیوز»  به نقل از طرفداری؛ این سرمربی آفریقایی یک بار پیشنهاد استقلال را رد کرده بود ولی وقتی استقلال دید مذاکرات با دیگر گزینه‌ها به بن بست رسیده، پیشنهاد جدیدی به این سرمربی آفریقایی ارائه کرد تا او را به خدمت بگیرد.

گفته می‌شود  پیتسو موسیمانه مفاد قرارداد استقلال را قبول کرده  و دستیارانی را با خود به تهران می‌آورد که پیش از این با آن‌ها کار کرده است. همچنین سهراب بختیاری زاده مربی موقت استقلال هم به عنوان دستیار اول او در جمع آبی‌ها می‌ماند.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، پیتسو موسیمانه به زودی به عنوان سرمربی استقلال معرفی می شود و 90 درصد مذاکرات و توافقات هم بین او و استقلال با موفقیت پشت سر گذاشته شده است. فقط تایید نهایی از سمت وزارت ورزش مانده و استعلام سرمربی آفریقایی مدنظر استقلال باید توسط این نهاد تایید شود.

جزییات قرارداد پیتسو موسیمانه و استقلال

همانطور که رسانه طرفداری شب گذشته خبر داد، توافق طرفین با رقم 1 میلیون و 200 هزار دلار انجام شده است. 1 میلیون قرارداد اصلی این سرمربی و دستیاران اوست و 200 هزار دلار هم به عنوان پاداش در قراردادش گنجانده شده است.

آپشن 200 هزار دلاری شامل صعود از دور گروهی لیگ نخبگان آسیا، قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی می‌شود و فقط در این صورت این سرمربی آفریقایی می‌تواند به این 200 هزار دلار دست پیدا کند.

گفته می‌شود پیتسو موسیمانه این موضوع که یک دستیار ایرانی داشته باشد را پذیرفته ولی به باشگاه اعلام کرده چهار دستیار هم به همراه او به ایران می‌آیند. فعلا دستیار ایرانی پیتسو موسیمانه، سهراب بختیاری زاده است و به زودی جلسه ای بین طرفین شکل می گیرد.

پیتسو موسیمانه چمدان‌های خود را برای سفر به ایران بسته و فقط منتظر تایید نهایی از سوی باشگاه استقلال است و خود باشگاه استقلال هم منتظر وزارت ورزش است تا جواب استعلام این سرمربی را بدهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها