|

خبری بد برای پرسپولیس از یک ملی پوش

وینگر ازبکستان و پرسپولیس به علت مصدومیت نمی‌تواند تیم ملی کشورش را در مقابل امارات همراهی کند.

لینک کوتاه کپی شد

«اوستون ارونوف» وینگر تیم فوتبال پرسپولیس که در جریان تمرین پیش از آغاز دیدار با چادرملو در هفته هفتم لیگ برتر دچار مصدومیت شده بود بدون توجه به خواست باشگاه پرسپولیس در ایران MRI نداد و ترجیح داد تا خود را به اردوی تیم ملی کشورش برساند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فرارو؛ ارونوف در مصاف با تیم ملی ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ نیز در نیمه دوم به میدان آمد، اما نتوانست کار خاصی را انجام دهد و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

با این حال بار دیگر ارونوف مصدوم شده و «ولادو رادمانوویچ» مربی تیم ملی ازبکستان نیز این موضوع را در نشست خبری پیش از دیدار با امارات تأیید کرد. رادمانوویچ در این خصوص گفت: عباس فیض الله اف در تمرین روز گذشته مصدوم شد و حضور او در میدان برای دیدار با امارات مشکوک است. علاوه بر این «اوستون ارونوف» نیز مصدوم است.

با توجه به مصدومیت مجدد ارونوف باید دید این بازیکن می‌تواند پرسپولیس را در بازی با السد که روز ۳۰ مهر برگزار خواهد شد، همراهی کند یا خیر. علاوه بر این و با توجه به مصدومیت ارونوف در تیم ملی ازبکستان به احتمال زیاد سرخ‌ها می‌توانند بابت این موضوع از فیفا غرامت دریافت کنند.
 

همچنین صفحه مجازی فدراسیون فوتبال ازبکستان مصدومیت ارونوف و غیبت او در بازی با امارات را تایید کرد و بدون اعلام جزئیاتی از مصدومیت این بازیکن، تنها برای او آرزوی بهبودی و سلامت کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها