|

(عکس) مقایسه گل‌های دوران حرفه‌ای کریستیانو رونالدو با زلاتان و مارادونا

با گلزنی در جریان برد پرتغال مقابل لهستان، تعداد گل‌های کریستیانو رونالدو با مجموع گل‌های دوران حرفه‌ای زلاتان و دیگو مارادونا برابر شد.

لینک کوتاه کپی شد

دیدار تیم‌های ملی لهستان و پرتغال از دور سوم مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا با برتری ۳-۱ سلسائو به پایان رسید.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ پرتغال با گل‌های برناردو سیلوا، کریستیانو رونالدو و گل به خودی یان بدنارک، یک پیروزی نسبتاً راحت خارج از خانه را به دست آورد و به صدرنشینی‌ خود در گروه اول این رقابت‌ها ادامه داد.

با گلزنی در بازی با لهستان، کریستیانو رونالدو به رکورد ۹۰۶ گل در دوران حرفه‌ای خود رسید. سی‌آر‌سون که بهترین گلزن تاریخ بازی‌های ملی نیز به شمار می‌رود، حالا ۹۴ گل تا ۱۰۰۰ گله شدن فاصله دارد.

گل ۹۰۶ کریستیانو رونالدو، توجه مراجع آماری معتبر را به یک تساوی باورنکردنی جلب کرد.  رونالدو در حالی ۹۰۶ گل در طول دوران حرفه‌ای خود به ثمر رسانده که دیگو مارادونا و زلاتان ابراهیموویچ نیز روی هم رفته درست همین تعداد گل را به ثبت رسانده‌اند. در کارنامه مارادونای فقید و زلاتان، به ترتیب ۳۴۸ و ۵۴۸ گل دیده می‌شود.

کریستیانو رونالدو بیشتر از مجموع زلاتان ابراهیموویچ و دیگو مارادونا گل زده است کریستیانو رونالدو در دوران حرفه‌ای خود به اندازه مجموع گل‌های زلاتان و مارادونا گل زده است.

با توجه به بازنشستگی زلاتان، رونالدو می‌تواند با به ثمر رساندن یک گل دیگر از مجموع گل‌های این دو اسطوره هم پیشی بگیرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها