|

مشکلات باشگاه استقلال تمامی ندارد!

استقلال روزهای ناامید کننده ای را پشت سر می گذارد.

لینک کوتاه کپی شد

بی شک استقلال یکی از عجیب ترین و البته ناامید کننده ترین دوران خود را سپری می کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبر ورزشی؛  از روزی که تیم مدیریتی علی خطیر با یک کودتای داخلی از استقلال کنار رفتند و مدتی بعد این تیم به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد، این تیم و هوادارانش روز خوش ندیدند. قهرمانی لیگ سال گذشته درحالی از کف آبی ها رفت که استقلال تا سه هفته مانده به پایان ماراتن لیگ رتبه اول جدول را به پرسپولیس واگذار کرد. این اتفاق درحالی رخ داد که قبل از کنار رفتن علی خطیر از مدیریت باشگاه، نکونام درگیری های متعددی با تیم مدیریتی او داشت و به نظر می رسید با جدایی تیم مدیریتی و آمدن گروه جدید، استقلال روی آرامش را ببیند و آقای سرمربی تمرکزش را روی مسایل فنی بگذارد اما حتی با گرفته شدن این بهانه از جواد نکونام هم استقلال نتوانست دوباره طعم قهرمانی را بچشد.

 

نکونام بعد از نایب قهرمانی فصل گذشته و آن مصاحبه عجیب بعد از قهرمانی پرسپولیس تا اندازه زیادی مشروعیت و محبوبیت خود را بین هواداران از دست داد اما باز هم گروهی از استقلالی ها به موفقیت او در لیگ امسال خوشبین بودند اما روزگار جوری چرخید که دوباره درگیری های نکونام با مدیریت به بدترین  پرحاشیه ترین شکل ممکن آغاز شد و در نهایت او با درخواست حداکثری هواداران استقلال مجبور به استعفا شد. بعد از جدایی نکونام، سهراب بختیاری زاده به عنوان مربی موقت استقلال انتخاب شد و با توجه به تعطیلی لیگ و در پیش بودن فیفا دی، مطالبه هواداران آبی انتخاب یک سرمربی معتبر خارجی بود اما به نظر می رسد هیات مدیره فعلی حتی از انتخاب سرمربی مناسب برای استقلال عاجز است. کافیست این روزها به کانال های تلگرامی به اصطلاح هوادار استقلال سر بزنید تا ببنید چه جنگ قدرتی بین آبی ها ایحاد شده است.

به نظر می‌رسد یکی از اهداف مدیریت فعلی باشگاه تحت فشار گذاشتن رئیس هیأت ‌مدیره و حتی کنار زدن او باشد تا بتواند با خیالی راحت ‌تر به ‌دنبال اهدافش در استقلال باشد. اتفاقی که به نظر می‌رسد با برخی کارزارهایی که برای برکناری احمد شهریاری در فضای مجازی برپا شده و دیده می ‌شود بی ‌ارتباط نباشد. در چنین شرایطی دود چنین رفتارها و سوء مدیریت‌هایی تنها به چشم باشگاه و تیم پرطرفدار پایتخت خواهد رفت و درصورتی‌ که این روند ادامه‌ دار باشد انتظار رسیدن استقلال به ساحل آرامش و عبور از شرایط بحرانی کنونی غیرواقعی و غیرمنطقی خواهد بود.

این روزها فرشید شمیعی به عنوان مدیرعامل استقلال کمتر مصاحبه می کند و حتی اینطور به نظر می رسد که عملا اختیاری ندارد و تصمیم گیری ها و سیاست گذاری ها برعهده شهریاری است که درواقع نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه محسوب می شود. البته برخی نزدیکان باشگاه استقلال معتقدند سکوت این روزهای سمیعی، بی دلیل نیست و او در پشت پرده تحرکاتی دارد که برخلاف رویه شهریاری و سیاست های هلدینگ است. دودستگی شدید بین کانال های طرفدار استقلال در فضای مجازی هم بر این ادعا مهر تایید می زند و البته گاف های عجیب شهریاری باعث ایجاد بی اعتمادی شدید بین هواداران استقلال شده و اغلب آنها معتقدند با این شرایط استقلال از امکان داشتن یک سرمربی معتبر خارجی محروم خواهد ماند.

از طرف دیگر، انتخاب سرمربی مانند پتف در روزهای قبل نشان داده که مسیرهای نماینده هلدینگ برای انتخاب سرمربی خارجی استقلال خیلی مسیر درستی نبوده و باید اصلاحاتی در آن صورت گیرد. بنابراین به نظر می رسد کلاف پیچیده روابط بین مدیران استقلال در حال حاضر مشکلی فراتر از نیمکت فنی و وضعیت سرمربی بعدی این تیم را ایجاد کرده باشد!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها