|

ارونوف پرسپولیس را خیلی راحت دور زد!

اولین مصدومیت اورنوف در فصل جدید مقابل آلومینیوم رخ داد و این ستاره ازبک مجبور شد بین دو نیمه جای خود را به فرشاد احمدزاده بدهد.

لینک کوتاه کپی شد

اورونوف اما توانست پس از یک بازی با بهبود مصدومیتی که از ناحیه مچ پا برای او ایجاد شده بود به میادین برگردد و چیزی حدود 25 دقیقه در جریان تساوی یک بر یک سرخپوشان در شهر قدس مقابل پاختاکور بازی کرد که البته آمادگی خوبی نداشت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ پس از این مسابقه اورونوف با صلاحدید گاریدو در ترکیب پرسپولیس مقابل چادرملو قرار گرفت ولی در حین گرم کردن اعلام کرد دچار کشیدگی شده و شرایط بازی ندارد. 

حالا و در شرایطی که به نظر می‌رسید ستاره ازبکستانی پرسپولیس نتواند در مصاف با ایران به دلیل همان مصدومیت به میدان برود، ویدئویی کوتاه از چابکی او در تمرینات تیم ملی کشورش منتشر شده که نشان می‌دهد او آماده مصاف با تیم ملی ایران شده است! 

این ویدئو ابهاماتی درباره این موضوع ایجاد کرده که شاید اورونوف به دلیل وضعیت بد چمن ورزشگاه تختی از بازی در مصاف با چادرملو امتناع کرده تا بتواند بدون مشکل در مصاف تیم ملی کشورش با ایران که دیداری حساس برای گرفتن سهمیه جام جهانی به شمار می‌رود شرکت داشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها