|

بارسلونا باید فورا روابطش با رئال مادرید را قطع کند

تونی فریکسا متعجب است باشگاه بارسلونا چرا هنوز با رئال مادرید در ارتباط است.

لینک کوتاه کپی شد

سخنگوی سابق بارسلونا بر این باور است که رئال مادرید برای منحرف کردن توجهات از مشکلات خود، روی مسائل بارسا تمرکز کرده است.

به گزارش «شایانیوز»   به نقل از طرفداری؛ تونی فریکسا، مدیر و نامزد سابق ریاست بارسلونا، در مصاحبه با روزنامه اسپورت درخواست کرده است که بارسلونا سریعا روابط خود را با رئال مادرید را قطع کند. دلیل؟ استناد باشگاه مادریدی به مصاحبه اخیر فریکسا با کادنا کوپه برای شکایت جدید علیه بارسا به قاضی پرونده نگریرا.

فریکسا گفت: «من نمی فهمم که چگونه بارسا هنوز رابطه خود را با رئال مادرید قطع نکرده است. این تنها باشگاهی است که در پرونده نگریرا به عنوان شاکی خصوصی حضور دارد. همه اینها برای این است تا توجهات را از مشکلات خودشان منحرف کنند. من در مورد پرداخت پول به داوران چیزی نگفتم. مانولو لاما این را گفت. من فقط نظرم را گفتم.»

سخنگوی سابق اطمینان داد که اگر توسط قاضی آگیره احضار شود، بدون مشکل به دادگاه خواهد رفت زیرا فکر می کند که این فرصتی عالی برای دفاع از بارسا در برابر باشگاهی است که از داوری ها در طول تاریخ بیشترین سود را برده است: «بدون ترس از رویارویی با قاضی آگپیره به دادگاه می روم. من همیشه به گفتن حقیقت ادامه خواهم داد و مهم نیست که چه کسی باشد.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها