|

مجتبی جباری در راه استقلال!

به نظر می‌رسد 8 شاکی استقلال بیشتر از حضور در عرصه مربیگری دوست دارد کارش را در پست مدیریت شروع کند.

لینک کوتاه کپی شد

ساعاتی قبل از انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان مربی موقت استقلال، شایعاتی مطرح شد که همین پست به مجتبی جباری، پیشکسوت خوشنام استقلال هم پیشنهاد شده است اما ظاهرا او خودش دوست دارد در پست‌های مدیریتی کارش را در فوتبال آغاز کند و در مقطع فعلی علاقه ای به ورود به عرصه مربیگری ندارد.

به گزارش «شایانیوز»  به نقل از خبرورزشی؛ به نظر می‌رسد مجتبی جباری در پستی مثل معاون ورزشی استقلال در مقطع فعلی بسیار موثرتر است تا مربیگری چون هم با حواشی این باشگاه آشنا است و می‌تواند حاشیه‌های تیم را جمع کند، هم برخلاف بسیاری از هم نسل‌هایش حرف زدن و درست مصاحبه کردن را بلد است و هم با اشرافی که به فوتبال ایران دارد می‌تواند در نقل و انتقالات کنار مدیران باشگاه باشد و به آنها مشاوره بدهد.

در شرایطی که معمولا مربی‌های خارجی چندان در امور فنی  از دستیاران ایرانی شان کمک نمی‌گیرند، ورود جباری به این عرصه هم می‌تواند به استقلال کمک کند و هم استارتی برای ورود ستاره سابق آبی‌ها به عرصه مدیریت باشد.

جباری قبلا هم در مقطعی پیشنهاد عضویت در هیات مدیره و حتی مدیرعاملی را در جیبش داشت اما ترجیح داد به آن پاسخ منفی بدهد اما حالا به نظر می‌رشد ورودش به عرصه مدیریت در جایگاه معاون وزشی استقلال می‌تواند اتفاق جذابی برای او و البته باشگاه استقلال باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها