|

روز درخشان برایان دابو؛ سپاهان استقلال را 4 تایی کرد/ تاجیک‌ها نتوانستند نفس بکشند!

هافبک بورکینافاسویی سپاهان در بازی با استقلال تاجیکستان روز بسیار موفقی را پشت سر گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد

هافبک بورکینافاسویی سپاهان در بازی با استقلال تاجیکستان روز بسیار موفقی را پشت سر گذاشت. 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، دقایقی پیش سپاهان اصفهان در دومین بازی از مرحله گروهی «لیگ قهرمانان آسیا دو» توانست استقلال تاجیکستان را با 4 گل شکست بدهد. طلایی‌پوشان اصفهانی دو بار در نیمه اول و دو بار در نیمه دوم دروازه میهمان تاجیک را باز کردند. 

سپاهان که بازی اولش را با نتیجه دو بر یک به الوحدات باخته بود با این پیروزی 3 امتیازی شد و در رده سوم گروه قرار گرفت. در حال حاضر الوحدات اردن و شارجه امارات با 4 امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند.

گل‌های سپاهان را در این مسابقه ابوبکر کامارا در دقیقه 40، جواد آقایی پور در دقایق 43 و 46 و برایان دابو در دقیقه 76 زدند. شاید این طور به نظر برسد که آقایی پور به خاطر دو گلی که زد بهترین بازیکن مسابقه بود اما برایان دابو هافبک بورکینافاسویی سپاهان با ارائه نمایشی درخشان خودش را به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی کرد.

دابو در صحنه گل چهارم اوج توانایی‌های خودش را نشان داد. او توپ را از مهدی لیموچی تحویل گرفت. چند ثانیه‌ای با توپ حرکت کرد و با عبور از یار مستقیم، خودش را در بهترین موقعیت برای شوتزنی قرار داد. در نهایت هم با یک شوت پای راست مهارنشدنی توپ را به تور دروازه حریف دوخت. 

او قدرت حرکت پا به توپ خودش را یک بار روی گل دوم سپاهان نشان داد. وقتی توپ را پشت محوطه جریمه خودی از بازیکنان حریف گرفت و محمد کریمی را در میانه زمین صاحب توپ کرد و زمینه ساز گل دوم شد.

دابو بازیکن بسیار خوب و باکیفیتی است که معمولا یک کیفیت حداقلی را در اغلب بازی‌ها از خودش نشان می‌دهد. اما بازی امشب مقابل استقلال تاجیکستان فرصتی برای ارائه یکی از درخشان‌ترین نمایش‌های این بازیکن شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها