|

رفتن جواد نکونام هنوز رسمی نشده است!

به نظر کار جواد نکونام در استقلال به اتمام رسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از شکست استقلال در دربی، جواد نکونام استعفای خود را تقدیم مدیران باشگاه استقلال کرد و اظهار داشت قصد دارد از این تیم جدا شود. مدیران باشگاه استقلال با توجه به فاصله زمانی کوتاه تا بازی با السد قطر، از او درخواست کردند در این تیم بماند و با استعفای سرمربی تیم‌شان مخالفت کردند.

به گزارش «شایانیوز»  به نقل از طرفداری؛ ماندن جواد نکونام در استقلال ثمری نداشت و آبی‌ها شب گذشته در مسابقات لیگ نخبگان آسیا هم شکست خوردند. بعد از این بازی جواد نکونام مجددا در نشست خبری اعلام کرد در استقلال نمی‌ماند و از این تیم جدا خواهد شد.

طی ساعات آینده جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال برگزار خواهد شد تا تصمیم نهایی درباره جواد نکونام و آینده اسقلال گرفته شود. پیش از اینکه این جلسه آغاز شود، با یکی از مدیران استقلال تماس گرفتیم تا درباره آینده باشگاه از او بپرسیم.

این مدیر باشگاه استقلال به طرفداری گفت:

جدایی جواد نکونام قطعی است. راه استقلال و جواد نکونام از امروز از هم جدا می‌شود. البته باید این را بگویم جواد نکونام فعلا فقط استعفای شفاهی داده نه کتبی!

این مدیر باشگاه استقلال در ادامه در خصوص آینده باشگاه گفت:

اجازه دهید جلسه برگزار شود و بعد در این باره اطلاع رسانه می‌کنیم. قطعا به دنبال این هستیم بهترین تصمیم ممکن را برای استقلال بگیریم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها