|

نکونام حالا حالاها ببازد هم برکنار نمی شود!

نکونام 15 ساعت بعد از انتشار نامه خداحافظی‌اش به تمرین استقلال رفت.

لینک کوتاه کپی شد

شب گذشته و 24 ساعت پس از شکست استقلال در دربی 104 جواد نکونام با نوشتن یک نامه از تصمیمش برای استعفا و کناره‌گیری خبر داد. ظاهرا فشار وحشتناک هواداران استقلال و انتقادات تند و تیز پیشکسوتان این تیم باعث شده بود نکونام به این تصمیم برسد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی؛ اما در خوانش دقیق‌تر نامه نکونام یک نکته جلب توجه می‌کرد. او در نامه خداحافظی‌اش هرگز از تصمیم قطعی برای رفتن ننوشته بود. تنها جایی که نکونام از رفتن حرف زد بند آخر این نامه بود که در آن نوشته بود: «اگر این حرف‌ها را می‌زنم و درد دل می‌کنم، می‌خواهم بروم، چون به خاطر دشمنی با من می‌خواهند استقلال را از بین ببرند، به خاطر استقلال و هوادار استقلال می‌روم تا این تیم بیشتر از این‌ها لطمه نخورد.»

جالب است که نکونام در این نامه ننوشت: «من رفتم» بلکه نوشت: «می‌خواهم بروم»! در واقع این طور به نظر می‌رسید که او در حال تهدید یا ترساندن مدیران و هواداران استقلال است و در لفافه از آنها می‌خواهد که با رفتن و خداحافظی‌اش مخالفت کنند!

امروز و حدود 15 ساعت پس از انتشار نامه خداحافظی، نکونام راس ساعت 14:00 در محل تمرین استقلال حاضر شد تا تمرینات این تیم را زیر نظر بگیرد. اتفاقی که نشان می‌دهد نامه خداحافظیِ او اصلا واقعی نبوده است.

البته که باشگاه استقلال بعد از انتشار نامه خداحافظی نکونام در یک بیانیه رسمی با استعفای نکونام مخالفت و اعلام کرد تا بازی با السد در قطر تصیمی در این باره نخواهد گرفت اما لحن بیانیه باشگاه هم اصلا محکم نبود و حمایتی از نکونام در آن دیده نمی‌شد. اما با این حال نکونام باز هم به محل تمرین استقلال رفت.

نکته قابل توجه این است که نکونام در پایانِ نامه‌اش نوشته بود که به خاطر دشمنی با او می‌خواهند استقلال را از بین ببرند و او به خاطر استقلال و هوادارانش می‌رود. حالا سوال این است که از دیشب تا الان وضعیت چه تغییری کرده است که نکونام دوباره به محل تمرین استقلال رفته است؟ همه آنهایی که به قول نکونام نمی‌گذاشتند او کار کند هنوز هم در باشگاه حضور دارند و بعید است تغییری در نگرش و نگاه‌شان به باشگاه و نکونام عوض شده باشد.

حالا یا نکونام به چیزهایی که در نامه‌اش نوشته بود اعتقادی ندارد یا وعده و وعیدی از مدیران باشگاه شنیده است که تصمیم گرفته به محل تمرین استقلال برود. ظاهرا نکونام از حمایت کامل احمد شهریاری برخوردار است و حتی اگر به السد قطر و حتی هوادار هم ببازد برکنار نخواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها