|

آخرین گمانه‌زنی ترکیب پرسپولیس در دربی/ معمای ایوب و اورونوف حل شد باقی چه؟

پرسپولیس و استقلال در موقعیتی حساس و سرنوشت‌ساز به پست یکدیگر خورده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که استقلال با حواشی مختلف دست و پنجه نرم می‌کند، در اردوگاه سرخ آرامش نسبی برقرار است. بعد از بازگشت سعید صادقی به تمرین گروهی و پایان مصدومیت ایوب العملود، حالا همه در انتظار سرنوشت اوستون اورونوف هستند که احتمالا امروز با این تیم تمرین خواهد کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ با این حال در فاصله یک روز تا این بازی حساس، ترکیب قرمزها مورد گمانه‌زنی و بحث بین هواداران قرار گرفته است، جایی که هر کدام از آنها ترکیب ایده‌آل خود را گاریدو، ارائه می‌دهند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:
الکسیس گندوز، ایوب العملود، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، میلاد محمدی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، وحید امیری، اوستون اورونوف، امید عالیشاه و علی علیپور

بازگشت ایوب و بهبود مصدومیت اورونوف باعث می‌شود تا پرسپولیس برای اولین بار با چهار خارجی وارد دربی شود.

با این حال ابهام بزرگ در پست شماره هشت خواهد بود، جایی که از بین سروش و خدابنده‌لو یک بازیکن در ترکیب حضور خواهد داشت.

در خط حمله به نظر علی علیپور انتخاب نخست گاریدو است و عیسی به همراه لوکاس برای او روی نیمکت خواهند نشست اما احتمالا فرصت بازی هم پیدا خواهند کرد.

نکته مهم، وضعیت اورونوف است. اگر او ثبات کنونی را داشته باشد فیکس خواهد بود اما در غیر این صورت فرشاد در سمت چپ و امیری در جناح راست بازی می‌کنند.

بازگشت امید عالیشاه و حضور او در دومین بازی متوالی، نکته جالب دیگری است. او در ۱۵ بازی شهرآورد هیچ باختی نداشته و رکورددار محسوب می‌شود.

پرسپولیس روی نیمکت یاسین سلمانی را هم خواهد داشت که در این بازی نیروی تهاجمی ذخیره برای گاریدو محسوب می‌شود. او بعد از بازگشت به مصدومیت نیازمند یک نمایش باشکوه در دربی خواهد بود.

مسعود ریگی یاغی پرسپولیس است که بی سروصدا جای خود را در ترکیب پیدا کرده است. این هافبک ۳۵ ساله جلوتر از سعید مهری و میلاد سرلک، مهره مورد اعتماد گاریدو است.

از گوشه و کنار خبر می‌رسد باوجود نمایش خوب لوکاس ژوآئو، او هنوز به فرم آرمانی نرسیده و به همین خاطر علی علیپور از اطمینان کامل برای حضور در ترکیب برخوردار است.

شما هم ترکیب ایده‌آل خود را برای ما بنویسید. ترجیح می‌دهید سرمربی تیم محبوبتان، از کدام نفرات استفاده کند؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها