|

بیرانوند را به دست خاطره ها بسپارید و از گندزو نجات دهنده جدید لذت ببرید

پرسپولیس در چارچوب هفته اول لیگ نخبگان آسیا مقابل الاهلی عربستان قرار گرفته و با نتیجه یک بر صفر از این تیم عقب است.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در چارچوب هفته اول لیگ نخبگان آسیا مقابل الاهلی عربستان قرار گرفته و با نتیجه یک بر صفر از این تیم عقب است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی؛ دروازه قرمزها خیلی زود و در دقیقه یک از سوی فرانک کسیه باز شد تا برخی از اهالی فوتبال بر این باور باشند که پرسپولیس قرار است در این دیدار شکست سنگینی را تجربه کند. خوان کارلوس گاریدو اما پس از گل سبزهای جده به شاگردان خود شوک داد و شاهد یک پرسپولیس کاملا متفاوت بودیم.

پرسپولیس موقعیت‌های زیادی را روی دروازه الاهلی ایجاد کرد اما نیمه اول با همان نتیجه یک بر صفر به پایان رسید، البته قرمزها در نیمه اول ایستاده مردند. در نیمه دوم و درحالی که قرمزها باز هم صاحب توپ و میدان بودند.

 الاهلی روی اشتباه محمدحسین کنعانی‌زادگان صاحب ضربه پنالتی شد. درحالی که ریاض محرز پشت این ضربه پنالتی قرار داشت و خود را برای شادی پس از گل آماده می‌کرد، الکسیس گندوز بار دیگر در نقش یک قهرمان ظاهر شد و ضربه پنالتی ستاره سابق منچسترسیتی را مهار کرد.

الکسیس در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته و در مصاف با تراکتور و فولاد درون دروازه پرسپولیس درخشید. اکنون با حضور الکسیس گندوز هیچ فردی جای خالی علیرضا بیرانوند را حس نمی‌کند چراکه یک دیوار بتنی درون دروازه پرسپولیس قرار دارد که هم بازی با پای خوبی دارد، هم پنالتی مهار می‌کند و هم یک‌تنه مقابل ضربات حریفان ایستادگی می‌کند. 

گنذوز با پنالتی که مهار کرد، پرسپولیس را در جریان بازی نگه داشت و حالا باید دید آیا شاگردان خوان کارلوس گاریدو موفق به ثبت گل تساوی می‌شوند یا این الاهلی خواهد بود که زمین را با سه امتیاز حیاتی ترک می‌کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها