|

افشین پیروانی شاکی شد!

پیروانی به شرایط ورزشگاه شهر قدس اعتراض کرد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم استقلال تهران در اولین مسابقه لیگ برتر میزبان الغرافه است. خبرپولیس و استقلال به دلیل ورزشگاه‌های تهران در سه هفته ابتدایی لیگ هیچ بازی‌ای در تهران نداشتند و حالا شاگردان جواد نکونام در شهرقدس اولین بازی لیگ نخبگان را انجام خواهند داد.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از خبر پرس؛ روز قبل از مسابقه حواشی عجیب میزبانی در این ورزشگاه با رفتن برق و تمرین الغرافه با نور بسیار کم خبرساز شد. نکته جالب اینکه خبرپولیس هم باید در این ورزشگاه میزبانی کند که می‌تواند آن بازی هم چالش برانگیز شود.

پیروانی، مدیر تیم در مورد اتفاقات عجیب در ورزشگاه شهر قدس و میزبانی در آنجا مقابل پاختاکور گفت: مسائل برق‌گرفتگی و برق رفتن جای تاسف دارد. یک مسئله دیگر اینکه اگر قرار است به شهر دیگر ببریم می‌شویم میهمان. من خواهشم این است در این چند روز کمک کنند کسی را برق نگیرد، خاموشی پیش نیاید و اتفاق بدتر نیفتد. همین که یکی را برق گرفته بد است، حتما نباید جان کسی از دست برود. همین لفظش بدترین اتفاق است. یک خرده به خودمان بیاییم. ما کشور ثروتمندی هستیم و هشت درصد ثروت دنیا را داریم. خیلی زشت است که شما این سوال را از من بکنید.

سرخبرت خبرپولیس در مورد چمن شهرقدس گفت: ما مدت‌هاست ان‌شاءالله ماشاءالله گفتیم و اتفاقی نیفتاد. یک خرده برنامه‌ریزی کنیم. شما ببینید استادیوم آزادی چند وقت است تعمیر می‌شود به اسم یک صندلی گذاشتن. گفتن این‌ها واقعا زشت است. سطح توقعات‌مان را بیاریم پایین.

او در مورد بالا رفتن سقف نیز گفت: ساعت ۱۱ شب می‌آیند لحظه آخر می‌گویند می‌توانید بازیکن بگیرید. ما زوری توانستیم یک بازیکن خوب بگیریم انقدر که حاشیه می‌سازند و راجع به ما بد می‌گویند. تا بازیکن راضی شود سخت است. خودمان هم به خودمان کمک نمی‌کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها