|

افشین پیروانی کجاست؟

افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس هنوز از سفر برنگشته است.

لینک کوتاه کپی شد

افشین پیروانی سرپرست محبوب پرسپولیسی ها که بی شک نقش تعیین کننده ای در جمع کردن حواشی نیمکت این تیم دارد بلافاصله پس از کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر بار سفر را بست و راهی آمریکا شد. 

 به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از صدآنلاین؛ پیروانی که نشان داده از هر فرصتی برای سفر به آمریکا و دیدار با خانواده اش استفاده می کند هنوز از سفر برنگشته و تاریخ دقیق بازگشت او نیز مشخص نیست. این در حالی است که بسیاری از اهالی فن و کارشناسان فوتبال عقیده دارند حضور پیروانی در این شرایط حساس و در این مقطع از نقل و انتقالات که برخی بازیکنان جدا شده اند می توانست به مجموعه تیم کمک کند.

به هرحال این یک واقعیت است که پیروانی هم در گفتگو با جدا شده ها و هم در صحبت با تمدیدی ها می توانست نقش بزرگ تر را ایفا کرده و شاید اگر از همان ابتدا از سوی باشگاه با این بازیکنان صحبت می کرد نتایج دیگری به همراه داشت. ضمن این که او به عنوان واسطه می توانست روند تندتری به تمدید قرارداد بازیکنانی چون علی نعمتی و عیسی آل کثیر و بقیه بازیکنان بدهد. اما سرپرست سرخ ها بدون این که خود را در این مسائل دخالت دهد، ترجیح داد راهی ینگه دنیا شده و طبق شنیده ها بعید است به این زودی ها هم به تهران برگردد. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها