|

نکونام در تمرین استقلالی ها را سورپرایز کرد

نکونام در تمرین امروز بسیار با انگیزه و شاداب بود، هواداران امیدوارند که در پایان جدال حساس نتیجه طوری رقم بخورد که خوشحال باشند

لینک کوتاه کپی شد

جواد نکونام در تمرین امروز استقلال پا به پای دیگر بازیکنان تمرین کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، استقلالِ جواد نکونام از فردا کارش را در لیگ نخبگان آسیا آغاز می کند و در نخستین گام خود از ساعت 21:30 در ورزشگاه شهدای شهر قدس پذیرای الغرافه قطر است.

آخرین تمرین استقلال پیش از جدال حساس آسیایی با الغرافه امروز در ورزشگاه شهدای شهر قدس انجام شد تا شاگردان نکونام آماده دیدار فردا بشوند. یکی از نکات قابل توجه تمرین امروز آبی پوشان حضور فعال جواد نکونام در تمرینات بود. نکونام در آخرین تمرین تیمش پابه‌پای بازیکنانش به تمرین پرداخت و سعی داشت روحیه بازیکنانش را در بالاترین سطح ممکن حفظ کند و آنها را آماده دیدار حیاتی مقابل الغرافه کند.

نکونام پس از شکست برابر استقلال خوزستان شرایط خوبی را تجربه نکرد و علیرغم حمایت مدیران استقلال از او اما به نظر می رسد که همچنان جایگاهش روی نیمکت استقلال لرزان است و برای تغییر شرایطش باید در بازی های پیش رو نتایج خوبی را کسب کند.

نکونام و بازیکنان که در تمرین امروز بسیار با انگیزه و شاداب بودند، حالا هواداران امیدوارند که در پایان جدال حساس فردا نتیجه طوری رقم بخورد که نکونام و شاگردانش خوشحال باشند و با روحیه خوب به استقبال دیدار با نساجی و دربی بروند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها